پیش‌بینی هوایی صاف و آفتابی در غالب نقاط کشور طی سه روز آینده



  اراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی ,هواشناسی

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در قالب مناطق کشور آسمانی صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.

 احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت آب و هوایی کشور طی سه روز آینده گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در قالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود. البته در روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطقی از ارتفاعات جنوبی گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پدیده افزایش ابر و در بعد از ظهر رگبار پراکنده باران و وزش باد رخ خواهد داد.

 

وی افزود: بعد ازظهر روز شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل شاهد افزایش ابر و رگبار پراکنده باران و وزش باد خواهیم بود.

 

وظیفه همچنین اظهار کرد: روز پنجشنبه و روز شنبه از بعدازظهر برای برخی نقاط جنوب غرب کشور باد و گرد و خاک دور از انتظار نیست. همچنین روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطقی از شرق و جنوب کشور به ویژه در زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

 

وظیفه درباره وضعیت آب و هوایی پایتخت برای امروز گفت: امروز هوای تهران صاف و در اوایل شب همراه با وزش باد خواهد بود. همچنین بیشینه دمای امروز 37 و کمینه آن 25 درجه سانتیگراد است. در روز جمعه نیز هوای تهران صاف همراه با وزش باد گهگاهی است و حداکثر دمای هوا 36 و حداقل آن 25 درجه سانتیگراد خواهد بود. برای روز شنبه نیز همین وضعیت پیش بینی می‌شود. البته در روز شنبه حداکثر دما 37 درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------