پیام تلگرامی محسن هاشمی درباره حوادث تروریستی تهران



  اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی , محسن هاشمی

منتخب مردم در شورای شهر پنجم به حوادث 17 خرداد تهران واکنش نشان داد و همه دوستداران ایران و علاقمندان نظام را به کنار گذاشتن اختلاف و همدلی برای حمایت از ایران دعوت کرد.

 به گزارش ایسنا، محسن هاشمی منتخب اول مردم در شورای شهر پنجم در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به حوادث تروریستی روز گذشته تهران نوشت: « 17 خرداد تهران شاهد حملات تکان دهنده‌ای بود که بار دیگر خون پاک هموطنانمان را بر زمین ریخت.

 

اگرچه این حوادث دردناک تهران برای مردم ایران تکرار خاطرات تلخ اقدامات تروریستی گذشته بود اما به جهانیان نشان داد ایران بزرگترین قربانی تروریسم است.

 

همراه با خانواده‌هایی که در سوگ عزیزانشان نشسته‌اند. سوگوار شهروندان بی گناهی هستیم که قربانی تحجر و تعصب کور مذهبی جریان واپسگرا و محصول استعمار هستند که از هر دو سو از جهان اسلام قربانی می‌گیرند. ریشه حوادث تهران را باید در تغییر جغرافیایی سیاسی و امنیتی منطقه جستجو کرد که بر اساس منافع جریانات تندرویی که در قطب‌های جهانی و منطقه‌ای به قدرت رسیده‌اند؛ در پی کشاندن آتش خشونت و ترور و بی ثباتی به ایران هستند. این حملات تروریستی اگرچه تهدیدی برای امنیت کشور به شمار می‌آید اما می‌تواند فرصتی در جهت تقویت وحدت، همبستگی ملی و اثبات مظلومیت ایران در نظام بین‌المللی باشد.

 

هاشمی در ادامه نوشت در این شرایط حساس، کارآمدی دستگاه‌های امنیتی کشور در کنار همگرایی فراگیر همه جریانات سیاسی و اجتماعی ذیل مفهوم ایران و تحت هدایت رهبر انقلاب می‌تواند کشور را از مرحله‌ای که یادآور بحران 60 می‌باشد و با وحدت و حضور حماسی مردم و درایت و تدبیر آیت الله هاشمی رفسنجانی تحت رهبری امام خمینی (ره) موجب پایان بحران شد، عبور دهد.

 

در پایان همه دوستداران ایران و علاقمندان نظام را به کنار گذاشتن اختلافات و همدلی برای حمایت از ایران دعوت می‌کنیم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------