رگبار باران در ۵ استان



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,احد وظیفه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ورود جریانات خنک شمالی و عبور موج بارشی از بخشهایی از کشور گفت: طی سه روز آتی پنج استان کشور با رگبار باران مواجه می‌شوند. 

 احد وظیفه در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: امروز سه‌شنبه شاهد نفوذ جریانات خنک شمالی به کشور هستیم که موجب کاهش نسبی دما در سواحل شمالی کشور و بارشهای خفیف و پراکنده باران در استان گیلان می‌شود.

 

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود طی ساعات آتی، افزایش ابر و رگبارهای موقتی در شمال خراسان رضوی به‌وقوع بپیوندد.

 

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، از عصر امروز وزش باد شدید در استان خوزستان پدید می‌آید که احتمال گرد و خاک در برخی ساعات آتی دور از انتظار نیست.

 

وظیفه با بیان اینکه ورود جریانات خنک شمالی و عبور موج بارشی از کشور فردا نیز برخی نقاط را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت: شامگاه چهارشنبه و حتی صبح پنجشنبه بخشهایی از مناطق آذربایجانها، اردبیل و گیلان با رگبار موقتی باران مواجه می‌شوند.

 

وی، شهرکرد با 6 درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 48 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و تصریح کرد: دمای هوای امروز تهران با یک درجه کاهش به 36 درجه بالای صفر رسیده است که طی 24 ساعت آینده تغییر محسوسی در وضعیت جوی پایتخت رخ نمی‌دهد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------