سازمان هواشناسی: فردا هم باران می بارد / هشدار نسبت به سیلابی شدن رودخانه ها



  ا اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی, هواشناسی

سازمان هواشناسی کشور ضمن اعلام آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها به دلیل بارندگی‌های امروز در برخی استان‌های کشور اعلام کرد این وضعیت فردا هم دارد.

 به گزارش جام جم آنلاین، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: به سبب شدت بارش امروز چهارشنبه آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیلها و در مناطق مستعد وقوع تگرگ درکردستان، آذربایجان شرقی، نیمه جنوبی اردبیل، زنجان، همدان، نیمه شمالی مرکزی، قزوین، شمال سمنان و خراسان شمالی پیش بینی می شود.

 

احد وظیفه افزود: این وضعیت فردا پنج شنبه دراستان‌های خراسان شمالی و دامنه‌های البرز در شمال قزوین، شمال البرز، تهران و سمنان و با شدت کمتری در شمال خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

 

وی ادامه داد: مهمترین مخاطره سامانه‌های جوی در این فصل رگبار موقتی و شدید همراه با رعد و برق بخصوص در مناطق کوهپایه‌ای، تگرگ، سیلاب ناگهانی در مناطق مستعد و وزش باد شدید موقتی است.

 

وظیفه هشدار داد: به هموطنان عزیز توصیه می شود ضمن انجام اقدامات احتیاطی لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی، برای برنامه ریزی و انجام سفر یا تردد در استانهای اعلام شده وضع هوا را از مرکز پیش بینی استان خود جویا شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------