جاده هراز 4 روز مسدود می شود



  اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی ,جاده هراز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت که جاده هراز هفته آینده به مدت چهار روز صبح ها بر روی خودروهای عبوری بسته می شود.

عباسعلی نجفی عصر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : براساس هماهنگی با پلیس راه ، جاده هراز از 17 تا 20 تیر ماه از ساعت 6 بامداد تا 18 عصر برای اجرای طرح های ترانشه برداری و ایمن سازی ، مسدود است.

 

وی گفت : همچنین این محور در روز چهارشنبه 21 تیر ماه نیز از ساعت 6 بامداد تا 12 بر روی خودروها بسته خواهد بود.

 

معاون راهداری مازندران اظهارداشت : رانندگان می توانند از محور سوادکوه و کندوان به عنوان محورهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

 

جاده هراز به دلیل وضعیت جغرافیایی که در حاشیه کوه و دره بنا شده است، همه ساله به خصوص در فصل زمستان با ریزش سنگ ها از دامنه کوه مواجه است که سالانه به دهها دستگاه خودرو و سرنشینان آن وسایل نقلیه عبوری خسارت وارد می شود.

 

اداره کل راهداری مازندران در فصل تابستان برای جلوگیری از ریزش این سنگ ریزه طرح ترانشه برداری و ایمن سازی را اجرایی می کند که بعضا تا یک ماه این روند ادامه خواهد داشت.

 

مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد که 3 هزار کیلومتر آن جاده اصلی است و محور هراز پرترافیک ترین محور استان و کشور محسوب می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------