واکنش عضو شورای پنجم به حواشی روز سه‌شنبه شورای شهر



   اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی ,شورای شهر

عضو منتخب شورای شهر پنجم توهین به عضو شورای شهر را توهین به مردم دانست و آن را محکوم کرد.

 مجید فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حواشی جلسه روز سه شنبه شورای شهر که در آن جمعی از مدیران شهری با رحمت الله حافظی – عضو شورای شهر – که اقدام به ارائه‌ گزارشی در خصوص وضعیت خط هفت مترو کرده بود، مشاجره داشتند، گفت: از قبل گزارش‌هایی به اعضای منتخب شورای شهر مبنی بر این که خط هفت مترو به هیچ عنوان واجد شرایط افتتاح نبوده، رسیده است.

 

وی با بیان این که براساس این گزارش بسیاری از تجهیزات ضروری و مسائل اصلی که با جان و سلامت مردم سروکار دارد در این خط تعبیه نشده، اظهار کرد: علاوه بر نبود هواکش و پله فرار در بسیاری از ایستگاه‌های عبوری، گزارش‌ها نشان می‌داد که شاهد پیشرفت فیزیکی کمتر از 14 درصد در هواکش‌های این خط هستیم.

 

عضو منتخب شورای شهر پنجم با بیان این که قطعا موضوع ایمنی خط هفت مترو در شورای بعدی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: روی سخن من عمدتا در خصوص لشگرکشی مدیران شهری بر علیه عضو شورای شهر که نماینده مردم است، قرار دارد؛ به گونه‌ای که متاسفانه در جلسه روز سه شنبه شورا با این که شاهد توهین‌های مدیران شهری و معاون شهردار به حافظی بودیم، اما متاسفانه عکس‌العمل مناسبی در جهت اعتراض به این توهین‌ها را شاهد نبودیم.

 

فراهانی با بیان این که مدیران و معاونان شهری یادشان رفته که مشروعیت و مقبولیت شهردار و معاونینش نشأت گرفته از اعضای شورا است، گفت: توهین به نماینده مردم و لشگرکشی بر علیه او در درجه اول توهین به مردم محسوب می‌شود و این نشان می‌دهد که مدیران حق طبیعی نماینده مردم که همان نظارت بر عملکرد شهرداری است را نشناختند.

 

وی با بیان این که اینگونه رفتارها خطرناک است و قطعا شورای پنجم مقابل اینگونه رفتارها می‌ایستد، اظهار کرد: اعضای شورای پنجم با انتخاب شهرداری متعهد و معتقد به رای مردم و نظارت پذیری شورا انتخاب می‌شوند، اما مردم مطمئن باشند اگر شهردار انتخابی خطا کند، اعضای شورا هیچ ابایی از تذکر و نقض او ندارند و قاطعانه مانع اقدامات نادرست می‌شوند.

 

عضو منتخب شورای شهر پنجم با بیان این که توهین به اعضای شورا، توهین به مردم است، گفت: اعضای شورا نماینده مردم هستند و باید نظارت همیشگی بر مدیران شهری داشته باشند، چرا که این نظارت ضامن جلوگیری از انحرافات، فساد و مشکلات عملکردی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------