هشدار پلیس فتا به کلاهبرداری افراد سودجو تحت عنوان حمایت از نامزدهای انتخاباتی



   اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی, پلیس فتا

رئیس پلیس فتا قم نسبت به کلاهبرداری افراد سودجو تحت عنوان حمایت از نامزدهای انتخاباتی با راه اندازی سایت‌ها و کانال ها در شبکه‌های اجتماعی هشدار داد.

 به گزارش ایسنا، سرهنگ علی موالی با اعلام این خبر افزود: با توسعه شبکه‌های اجتماعی و راه‌اندازی گروه‌های حمایتی در زمان انتخابات شاهد ایجاد صفحاتی به نام برخی از کاندیدها و افراد معروف و شناخته شده در فضای مجازی هستیم که برخی از این صفحات متعلق به این افراد نیست و فقط به نام آنها درست شده و فعالیت می‌کنند.

 

 

وی ادامه داد: برخی از مجرمان سایبری با سوءاستفاده از فرصت انتخابات و ایجاد صفحات جعلی به نام برخی از نامزدهای انتخاباتی و مقامات دولتی به دنبال عملی کردن اهداف مجرمانه خود هستند.

 

 

رئیس پلیس فتای قم افزود: کاربران شبکه های اجتماعی باید در خصوص عضویت، فعالیت و یا تبلیغات پیرامون صفحات جعلی نامزدها، مقام های دولتی و چهره‌های معروف مورد علاقه خود و نیز کمپین‌های انتخاباتی بیشترین مراقبت را داشته تا در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.

 

 

موالی گفت: افرادی که درفضای مجازی به نام اشخاص حقیقی یا حقوقی مثل نامزدهای انتخاباتی و نمایندگان مجلس، بدون اطلاع آنها و اخذ مجوزهای مربوطه، سایت یا کانال درست می‌کنند با طرح شکایت فردی که صفحه به وی منتسب شده مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------