رگبار پراکنده در برخی نقاط کشور



 اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی,هواشناسی

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود جریان‌های خنک شمالی از افزایش ابر و رگبار پراکنده در برخی مناطق کشور خبر داد.

 احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز به سبب وجود جریان‌های خنک شمالی و گذر موج تراز میانی جو در گیلان، برخی نقاط مازندران و اردبیل بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: دربخش‌های شمالی آذربایجان شرقی و غربی نیز افزایش ابر و در بعد ازظهر رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

 

وی ادامه داد: فردا نیز بارش پراکنده در شرق گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی ادامه خواهد داشت. بعد ازظهر روز پنج شنبه( ۵ مرداد) در استان‌های گلستان و خراسان شمالی افزایش ابر و رگبار باران رخ خواهد داد.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از روز پنج شنبه ( ۵ مرداد) در نیمه غربی کشور و سواحل خزر روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: طی سه روز آینده در جنوب غرب کشور گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط استان‌های خوزستان، ایلام و بوشهر با باد گرد وخاک همراه خواهد بود.

 

وظیفه با بیان اینکه طی این مدت خلیج فارس مواج است، گفت: از فردا درشرق کشورگاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد که دربرخی مناطق بویژه زابل با گرد و خاک همراه است.

 

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران روز چهارشنبه (۴مرداد) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه (۵مرداد) صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

وظیفه در پایان در مورد گرمترین و خنکترین شهرها اظهار کرد: اهواز با بیشینه و کمینه دمای ۵۰ و ۳۱ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با بیشینه و کمینه دمای ۲۹ و ۱۶ درجه سانتیگراد خنکترین شهرهای کشور طی فردا هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------