سلطانی‌فر خبرداد: کاهش آمار طلاق در بسیاری از استانها



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,سلطانی فر

وزیر ورزش وجوانان با استناد بر آمارهای وزارتخانه متبوعش گفت که عملکرد و آمار و ارقام حکایت از این می کند، مسائل جوانان تحت شعاع ورزش قرار نگرفته است.

به گزارش ایسنا، دکتر سلطانی فر در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما ضمن تبریک هفته دولت به همه خدمتگزاران و همکارانش افزود: وام ازدواج از 2800 میلیارد در سال 92 به 9800 میلیارد تومان در سال 95 افزایش یافت.

 

به گفته وی خانه‌های جوان از صفر به 46 ، سمن ها از 50 به 2000 و دفاتر مشاوره ازدواج به 200 مرکز افزایش داشته است.

 

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: با همین قدرت و رویکرد و با توجه به تاکیدات رییس جمهور به حل مسائل جوانان گام های خوبی برای حل مسائل این قشر برخواهیم داشت.

  

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مسایل جوانان از طریق همگرایی و مشارکت دستگاه ها در ستادهای ساماندهی جوانان در سراسر کشور انجام می شود. فعلا لایحه تفکیک وزارت خانه ها از جمله وزارت ورزش و جوانان با توجه به نکات خوبی که نمایندگان مجلس مطرح کردند تصویب نشده ولی ما پیگیر این لایحه هستیم اگر هم تصویب نشد با همین قدرت و همه توان پیگیر مسائل جوانان خواهیم بود. 

  

دکتر سلطانی فر در ادامه با تاکید به این که در مصوبات ستاد ملی ساماندهی امور جوانان بخش های مربوط به وزارت ورزش و جوانان اجرایی شده است گفت: با افزایش دفاتر مشاوره ازدواج، آمار طلاق در بسیاری از استان ها کاهش یافته و امیدواریم با افزایش تسهیلات بانکی نیز به افزایش آمار ازدواج کمک کنیم.

  

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وی افزود: بسیاری از طرح های جوانان مراحل پایانی را می گذراند. چه جوانان در وزارت ورزش بماند و چه جدا و سازمان ملی جوانان تشکیل شود در هر دو صورت برای حل مشکلات جوانان مصمم هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------