فیض:برخورد با مقصرین حادثه را پیگیری می‌کنیم



   اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,نعیم آبادی

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش گفت: شواهد نشان می‌دهد متأسفانه راننده‌ای که رانندگی اتوبوس را بر عهده داشته یک‌تنه مدت طولانی رانندگی کرده و منجر به خستگی و خواب‌آلودگی و وقوع حادثه شده است.

به گزارش ایسنا، مهدی فیض عصر امروز در مراسم تشییع پیکرهای دانش آموزان هرمزگانی جان‌باخته در حادثه واژگونی اتوبوس، افزود: از روز گذشته که این اتفاق افتاد در محل حادثه حضور پیدا کردیم.

 

وی بابیان اینکه از دست رفتن این عزیزان قابل جبران نخواهد بود، تصریح کرد: آموزش‌وپرورش برای فرزندان این ملت خود را وقف کرده و تمام تلاش خود را می‌کند که فرزندانی شایسته تربیت کند.

 

فیض با اشاره به اینکه تا آخر امروز 15 نفر از مصدومان از بیمارستان مرخص و به آغوش خانواده بازمی‌گردند، اظهار کرد:وزیر آموزش‌وپرورش به بنده و مدیرکل آموزش‌وپرورش استان دستور دادند تا پیگیر موضوع باشیم و مقصران  را شناسایی کنیم  و ما این مسئولیت را بر عهده‌داریم تا معلوم شود چه کسی کوتاهی کرده تا برخورد لازم صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: شواهد نشان می‌دهد متأسفانه راننده‌ای که رانندگی اتوبوس را بر عهده داشته یک‌تنه مدت طولانی رانندگی کرده و منجر به خستگی و خواب‌آلودگی و وقوع حادثه شده است.

 

فیض در پایان گفت: به دنبال این هستیم با مقصرین حادثه برخورد لازم صورت گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------