بارش پراکنده باران در آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان



  اخباراجتماعی,خبرهای  اجتماعی ,هواشناسی

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده در بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان طی فردا خبر داد و گفت: تعدادی از استان‌ها از پنجشنبه شب کاهش محسوس دما را تجربه خواهند کرد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی طی امروز در غالب مناطق کشور جو نسبتا آرامی حاکم می‌شود و تنها بارش پراکنده در برخی مناطق استان گیلان انتظار می‌رود.

 

وی با اشاره به اینکه دما در استان مازندران و شمال شرق کشور طی امروز به‌طور نسبی افزایش می‌یابد، گفت:  صبح روز پنجشنبه (۱۶ شهریورماه)، بارش پراکنده در شمال آذربایجان شرقی و شمال استان اردبیل رخ می‌دهد و از بعدازظهر با نفوذ جریانات خنک شمالی ضمن افزایش شدت بارش در این مناطق دریای خزر مواج و بارش باران در استان گیلان شروع می‌شود.  پنجشنبه در ساعات شب به تدریج بر شدت بارش به‌صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در استان گیلان افزوده می‌شود.

 

وظیفه با بیان اینکه دمای هوای روز پنجشنبه به‌طور قابل ملاحظه کاهش می‌یابد، اظهار کرد: این شرایط کاهش دما از نیمه شب پنجشنبه به استان مازندران و از اوایل صبح جمعه (۱۷ شهریورماه) به استان گلستان و به صورت خفیف‌تر به استان سمنان نیز سرایت می‌کند.

 

وی ضمن اشاره به وضعیت جوی تهران در روز آینده، گفت: آسمان تهران در روز پنجشنبه (۱۶ شهریورماه)، کمی ابری تا قسمتی ابری در بعدازظهر همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۷ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان با تاکید بر اینکه در شرق استان تهران در روز جمعه احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد وجود دارد، اظهار کرد: بیشینه و کمینه دما در این روز ۳۵ و ۲۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------