وزیر آموزش و پرورش: دیوارهای مدارس ما بسیار بلند است



   اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی ,محمد بطحائی

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر ضرورت ارتباط مدرسه با جامعه اظهار کرد: با حضور آقای نجفی به عنوان شهردار تهران امیدوار هستم که بتوانیم نوع ارتباط آموزش و پرورش را به گونه ای پیش ببریم که دانش آموزان آموزش های شهروندی را به خوبی فرا بگیرند.

به گزارش ایسنا، محمد بطحائی در جلسه هماهنگی استقبال از مهر با بیان اینکه امیدواریم با همکاری شهرداری تهران در موضوعات مختلف آموزشی به مدل های جدیدی برسیم که برای سایر استان ها قابل بهره برداری باشد، گفت: علی رغم همه تلاش ها، در حال حاضر آموزش و پرورش کشور ما از یک پدیده نامیمون رنج می برد و آن این است که دیوارهای مدارس ما بسیار بلند است.

 

وی اظهار کرد: این امر به آن معنا است که آن چه در مدرسه اتفاق می افتد با آن چه در جامعه اتفاق می افتد دو چیز کاملاً جداست. به همین دلیل، مدارس ما امروز بسیار خشک است و جذابیت لازم را برای دانش آموز ندارد.

 

براساس گزارش شهرنوشت، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در آستانه شروع سال تحصیلی جدید بیان کرد: اقدامات مربوط به آغاز مهر می تواند این پیام را دهد که تعلیم و تربیت بچه ها مهم است و از این منظر تبلیغات محیطی و بصری کمک شایانی به انتقال این مفاهیم به جامعه می کند. البته ما آمادگی داریم تا با کمک شهرداری تهران پیام ها را از حیث محتوا کمی غنی تر کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------