۵ استان منتظر بارش باران هستند/ شهرکرد سردترین و اهواز گرم‌ترین شهرها



 اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی ,هواشناسی

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وجود جریانات خنک شمالی در نوار شمالی کشور گفت: طی ۲۴ ساعت آینده پنج استان کشور با بارش باران و وزش باد موقتی مواجه می‌شوند.

به گزارش تسنیم؛ احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: جریانات خنک شمالی که از روز جمعه وارد کشور شده، همچنان به فعالیت در نوار شمالی و سایر نقاط کشور ادامه می‌دهد.

 

وی ادامه داد: امروز استان‌های حاشیه دریای خزر به‌ویژه گیلان و مازندران با افزایش ابر، کاهش دما، وزش باد موقتی و بارش باران مواجه می‌شوند.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد:‌ بارشها و وزش باد موقتی در روز سه‌شنبه نیز استانهای گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی را در برمی‌گیرد.

 

به گفته وظیفه، از عصر روز سه‌شنبه بارشها در استان مازندران کاهش می‌یابد و رگبار باران فقط در خراسان شمالی و خراسان رضوی رخ می‌دهد.

 

وی ادامه داد: روز چهارشنبه استانهای واقع در شرق و جنوب شرق کشور هم با افزایش ابر و وزش باد مواجه می‌شوند.

 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی سه روز آینده وزش باد شدید به‌ویژه در اوایل صبح همراه با گرد و خاک در منطقه زابل پیش‌بینی می‌شود.

 

وظیفه، شهرکرد با هفت درجه بالای صفر را خنک‌ترین و اهواز با 45 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 35 درجه بالای صفر رسید که روند کاهش یک درجه‌ای آن در 24 ساعت آینده رخ می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------