وزیر کشور:مدیران خدمات خود را محدود به ساعات اداری نکنند



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,وزیر کشور

وزیر کشور تأکید کرد:نباید مدیران خدمات خود را محدود به ساعات اداری کند بلکه مدیری موفق است 24 ساعته فکرش درگیر کار مردم باشد.

به گزارش ایسنا،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در آئین تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید استان قزوین که با حضور مسئولان کشوری و لشکری در سالن اجتماعات شهید رجایی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: عالم همواره در حال تغییر و تحول است و حیات و ممات یکی از ویژگی‌های عمومی همه پدیده‌ها به شمار می‌رود. باید این تغییرات در جهت تعالی، خدمت به دین خدا و مردم مورد استفاده قرار گیرد و بدانیم به‌ جز ذات الهی همه‌ چیز در حال تغییر است.

 

وی با اشاره به لایتناهی بودن پدیده‌ها و جلوه‌های عالم هستی گفت: میان متغیر بودن و لایتناهی بودن رابطه بی‌نهایت وجود دارد که انسان می‌تواند آن را ایجاد کند.

 

وزیر کشور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی باید همچنان در مسیر تعالی بشریت، بندگی عدالت و حریت و آزادگی قدم بردارد، اظهار کرد: مسئولان در جمهوری اسلامی وظیفه‌ای سنگین بر عهده دارند چرا که مردم آن‌ها را برای این عنوان انتخاب کرده‌اند.مسئولان باید در مسیر پاسخگویی به مطالبات مردم و سازندگی در کشور گام برداشته و به این باور برسند که مردم ولی‌نعمت آن‌ها هستند ازاین‌رو نباید هیچ‌گاه در مقابل مشکلات منفعلانه رفتار کنند.

 

رحمانی فضلی اظهار کرد: استان قزوین دارای ظرفیت بسیار بالایی است که می‌تواند به‌ تنهایی از نظر اقتصادی کل کشور را مدیریت و اداره کند به همین جهت استفاده از این ظرفیت علمی تمامی مدیران و سرمایه‌های تک‌تک مردم باید در دستور کار استاندار جدید باشد.

 

وی با بیان اینکه در کشور امکانات و ظرفیت لازم برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی وجود دارد، خاطرنشان کرد: نباید مدیران خدمات خود را محدود به ساعات اداری کند بلکه مدیری موفق است 24 ساعته فکرش درگیر کار مردم باشد.

 

رحمانی فضلی بر لزوم جوابگویی در مقابل مطالبات مردمی تأکید و بیان کرد: استانداران در هر استانی محور تلاش‌ها و فعالیت‌ها باشند و با همه اقشار مردم نقش تعاملی خود را ایفا کنند.

 

وزیر کشور یادآور شد: هماهنگی، وقت گذاشتن،برنامه‌ریزی، تعامل، ملایمت، برخورد عطوفانه، سعه‌صدر، گذشت، فداکاری و دلجویی در مسیر پیش رو باید در دستور کار استانداران باشد تا موفقیت‌هایی را در مدت مسئولیت خود داشته باشند.

 

رحمانی فضلی با تأکید بر اینکه در چهارچوب حکومت من معنا ندار و باید همه ما شویم،گفت: در صورت باهم بودن، استانداران خواهند توانست در میان مسئولان، کارگزاران و مردم با هدایت‌های نمایندگان ولی‌فقیه در استان در عرصه‌های مختلف رشد و توسعه را در استان‌ها رقم بزنند.

 

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید بر نگاه عادلانه و پیگیری‌های مجدانه برای عملیاتی کردن برنامه‌های اعلام‌شده تأکید دارد، یادآور شد: باید این نگاه جامع و رفتار عدالت‌گرانه در استان‌ها حاکم شود و انتخاب‌ها برحسب شایسته‌سالاری صورت بگیرد.

 

رحمانی فضلی در پایان گفت: در چهار سال گذشته در استان قزوین در حوزه همکاری و پیشبرد برنامه‌ریزی‌ها شاهد وحدت، تلاش و کوشش مسئولان این استان بوده‌ایم از این‌ رو مشکلی جدی در استان قزوین وجود نداشت.

انتهای پیام

رحمانی فضلی با اشاره به مسئولی‌ات دوساله همتی در استان قزوین تصریح کرد: وی به‌واسطه تجربیات ارزنده‌ای که داشت و به گواه مردم و مسئولان استان عملکردی مثبت داشته و اینک برای مسئولیتی سنگین‌تر در استان هرمزگان به کار گرفته خواهد شد.

 

وی ادامه داد: زاهدی استاندار جدید قزوین با کار در 7 استان و پنجمین حضور در کسوت استانداری با کوله باری از علم و تجربه می‌تواند به‌سرعت بر کارها مسلط شده و امور را در دست بگیرد.

 

وزیر کشور تأکید کرد: استاندار جدید قزوین مدیری قوی در اصول است که ضعف و قوت‌های استان را به‌خوبی می‌شناسد و با کمک و یاری مسئولان استانی می‌تواند پیگیر و ادامه‌دهندهٔ مسیر پیش رو در استان قزوین باشد.

 

وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: زاهدی استاندار جدید قزوین از استانداران موفق در کشور محسوب می‌شود که تعامل و هماهنگی لازم را با مسئولان داشته و می‌تواند زیربنای فعالیت‌های عمیق و اصولی را در استان رقم زند.

 

به گزارش ایسنا،در پایان این مراسم با حضور وزیر کشور و مسئولان استان از زحمات فریدون همتی تقدیر و حکم مسئولیت نهمین استاندار استان قزوین به وی داده شد.

 

آئین تقدیر از فریدون همتی استاندار پیشین قزوین و معارفه عبدالمحمد زاهدی به عنوان استاندار جدید قزوین با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین،نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری و لشکری در سالن اجتماعات شهید رجایی استان قزوین برگزار شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------