روستایی که پای ساقیان موادمخدر بیشتر از مسئولان به آنجا باز شده!



اخبار,اخبار اجتماعی,ساقیان موادمخدر

شاید پای کمتر مسئولی به این منطقه باز شده است یا اگر هم باز شده آنقدر دامنه مشکلات در این روستا را وسیع دیده اند که همت بازگشت دوباره برای بازسازی این روستا را نیافته اند..

به گزارش تابناک اصفهان، محرومیت واژه ای که بیشتر روستاهای گلی با مردمی با پوست سیاه وسرخ شده از آفتاب داغ را در ذهن تداعی می کند.

اما گاه این محرومیت دامنه وسیع تر و حتی چهره ای خشن تر از آنچه در ذهن داریم هم به ما نشان می دهد.

استان اصفهان با وجود اینکه در اذهان عمومی به عنوان یک استان برخوردار تلقی می شود اما در دل شهرستان های خود روستاهایی را دارد که از زمان بودنشان تاکنون با نام " محرومیت" مانوس شده اند.

روستاهایی که از دید بسیاری از مسئولان استانی و کشوری هم دور مانده است و کمترین خدمات در اختیار آنها قرار نگرفته است.

روستای چم قصر را می توان نمونه ای بارز از مناطق محروم استان اصفهان دانست که نشان دادن تصاویری از محرومیت های آن دل هر انسانی را به درد می آورد.

شاید دیدن تصاویری از محرومیت در این روستا که در 10 کیلومتری شهرضا قرار دارد این موضوع را بیشتر برای مسئولان به اثبات برساند که استان اصفهان به رغم واریز درآمدهای بسیار به خزانه دولت طی سال های اخیر اما نقاط محرومی را در دل خود دارد که تصور این روستاها در کنار شهر زیبای اصفهان که به "نصف جهان" مشهور است، دور از تصور و بعید به نظر می‌رسد.

متاسفانه این روستا به دلیل دریافت آموزش‌های لازم شاهد اعتیاد گسترده مردم خود است و نسل آتی نیز با تهدیدهای تربیتی روبرو است.

فرزندان این روستا شاهد اعتیاد پدر و مادر و بزرگترهای خانواده خود و مصرف مواد از سوی آنها هستند و همین تصاویر معلوم نیست چه تصویری را از آینده در ذهن این کودکان رقم بزند؟!.

شاید پای کمتر مسئولی به این منطقه باز شده است یا اگر هم باز شده آنقدر دامنه مشکلات در این روستا را وسیع دیده اند که همت بازگشت دوباره برای بازسازی این روستا را نیافته اند اما به هر روی مسئولانی که این تصاویر را می بینند باید کلاه خود را قاضی کنند که برای پاک کردن تنها بخشی از غبار محرومیت برای این روستا چه کرده اند؟!.

 

اخبار,اخبار اجتماعی,ساقیان موادمخدر

 

اخبار,اخبار اجتماعی,ساقیان موادمخدر

 

اخبار,اخبار اجتماعی,ساقیان موادمخدر

 

اخبار,اخبار اجتماعی,ساقیان موادمخدر

 

اخبار,اخبار اجتماعی,ساقیان موادمخدر

 

اخبار اجتماعی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------