آغاز رسیدگی به پرونده معوقه 190 میلیارد تومانی بانکی



اخبار,اخبار اجتماعی, سید مصطفی حقی

"حجت‌الاسلام حقی از آغاز رسیدگی به پرونده معوقه 190 میلیارد تومانی بانکی در گلستان خبرداد و گفت: برخوردهای قانونی با متخلفان نظام اقتصادی استان بسیار جدی است.

«حجت الاسلام سید مصطفی حقی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با اعلام این که دستگاه قضایی در رسیدگی به پرونده مدیران متخلف بسیار قاطع و بدون اغماض عمل می کند، افزود: دراین رابطه پرونده قضایی برای یکی از مدیران بانکی دراستان تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: مدیرعامل بانکی که این تسهیلات را پرداخت کرده بود علیرغم تاکیدات مکرر دادستانی از ارسال نام بدهکار درلیست معوقات بانکی به دادستانی خودداری کرده و حاضر به شکایت از این فرد نبود که برای مدیرعامل اعلام جرم کرده و پرونده دراین رابطه تشکیل شده و  رسیدگی به این پرونده دراولویت قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان وصول معوقات بانکی را از اولویت های  دستگاه قضایی استان عنوان و بیان کرد: عده ای با گرفتن وام های سنگین از بانک ها، مسیر سرمایه گذاری تسهیلات را که برای بخش صنعت، تولید و ایجاد اشتغال در استان تعیین شده بود به بیراهه برده اند.

حقی با بیان اینکه  در این خصوص با کسی تعارف نداریم گفت: دادستانی به مردم  اطمینان می دهد که برای باز پس گیری این معوقات و برگشت دادن سرمایه هایی که از جیب ملت و بیت المال هزینه شده است کوتاه نخواهد آمد.

وی خاطرنشان ساخت: این سخنان هشدار به کسانی است که تا کنون از پرداخت معوقات خویش با قصد و نیت سوء سرباز زده اند.

اخبار اجتماعی - میزان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------