سرنوشت آب های بسته بندی «دماوند» در بازار



اخبار,اخبار اجتماعی,آب معدنی دماوند

مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد سازمان غذا و دارو، تاکید کرد: شرکت آب معدنی دماوند ملزم است که تمامی محصولاتش در سطح عرضه را جمع آوری کند.

دکتر بهروز جنت اظهارداشت: به مدیریت شرکت آب معدنی نامه زده ایم که آب های بسته بندی عرضه شده در سطح سوپرمارکت ها و مغازه ها را جمع آوری کند.

وی در پاسخ به این سئوال که با توجه به توزیع گسترده آب های بسته بندی دماوند در سطح مغازه ها و سوپرمارکت های سطح کشور، چگونه امکان جمع آوری آنها وجود دارد، گفت: قطعا انتظار می رود که مغازه داران، آب های دماوند را به شرکت پخش که مسئول توزیع هستند، مرجوع شوند.

جنت با تاکید بر اینکه شرکت آب معدنی دماوند نمی بایست بعد از نامه نگاری های ما نمی بایست محصولات خود را توزیع می کرد، افزود: به ماموران بهداشت محیط نیز گفته ایم در صورت مشاهده محصولات دماوند در سطح عرضه، نسبت به جمع آوری آنها اقدام کنند.

مدیر کل  بازرسی، ارزیابی عملکرد  سازمان غذا و دارو، در خصوص علت اینکه چرا تنها اسم شرکت دماوند از بین چند شرکت تولید آب معدنی و آشامیدنی، معرفی شده است، گفت: چون این شرکت از دستور توقف تولید که سازمان غذا و دارو ابلاغ کرده بود، تمکین نکرد و همچنان به تولید ادامه داد.

جنت با اعلام اینکه چشمه آب معدنی دماوند از یک سال قبل پلمب شده بود، افزود: متاسفانه این شرکت همچنان به تولید خود ادامه می داد. در حالی که سایر شرکت های متخلف، تولید خود را متوقف کرده بودند.

وی تاکید کرد: سایر شرکت های تولید آب های بسته بندی که تخلف آنها محرز شده است، می بایست نسبت به اصلاح وضعیت تولیدات خود اقدام کنند. در غیر این صورت، اسامی آنها نیز اعلام می شود.

به گفته مسئولان سازمان غذا و دارو، آلودگی میکروبی علت توقف تولید آب دماوند بوده است.

اخبار اجتماعی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------