جیب بر سابقه دار دستگیر شد + عکس



اخبار,خبر های حوادث, جیب بر

هوشیاری مسافر اتوبوس سارق سابقه‌داری را که بارها به جرم سرقت و مصرف مواد مخدر دستگیر و زندانی شده بود به دام انداخت.

به گزارش جام جم آنلاین ، ۱۰ بهمن ماه از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یک فقره دستگیری یک سارق جیب بر در ایستگاه BRT چهارراه ولیعصر به کلانتری ۱۲۹ جامی اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۱ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پرونده به کارآگاهان گفت: در داخل اتوبوس ایستاده بودم که متوجه شدم جوانی قصد سرقت جیب من را دارد؛ این جوان (متهم) قصد فرار داشت که با کمک سایر مسافران اتوبوس او را دستگیر و با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتیم.

با بررسی سوابق متهم حسین (متولد ۱۳۷۰) مشخص شد که وی از مجرمین سابقه داری است که از سال ۱۳۸۹ تاکنون، ۵ بار به اتهام جیب بری دستگیر و روانه زندان شده اما هر بار پس از آزادی مجددا سرقت های خود را از سر گرفته است.

متهم که به گفته خودش نزدیک به ۱۰ سال به مصرف مواد مخدر از نوع هروئین اعتیاد دارد، در اعترافاتش به ده ها فقره جیب بری در خطوط اتوبوس های درون شهری BRT بویژه در مسیر سه راه تهرانپارس – آزادی اعتراف و عنوان کرد که سرقت های خود را در ابتدای روز و در زمان مراجعه شهروندان به محل کار انجام داده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد : با توجه به شناسایی تعدادی از شکات پرونده و اعتراف صریح متهم به دهها فقره جیب بری و برای شناسایی سایر جرایم ارتکابی و همچنین مالباختگان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضایی صادر شده است از کلیه مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در میدان حـر – خیابان ۱۲ فروردین مراجعه کنند.

 

اخبار,خبر های حوادث, جیب بر

 

اخبار,خبر های حوادث, جیب بر

 
اخبار حوادث - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------