بسیاری ازنگرانهای امروز اسیدپاشی،دیروز با فشار بر آمنه،او را وادار به گذشت کردند



اخبار,اخبار اجتماعی,نگرانهای اسیدپاشی

اخبار اجتماعی- روزنامه خراسان: بسیاری ازنگرانهای امروز اسیدپاشی،دیروز با فشار بر آمنه،او را وادار به گذشت کردند

بسياري از افراد و رسانه هايي که اين روزها بر طبل مقابله جدي با اسيدپاشي مي کوبند کساني هستند که در ماجراي قصاص اسيدپاشي بر صورت آمنه، با جريان سازي رسانه اي سنگين اجازه ندادند، اسيدپاش مذکور قصاص شود و نتيجه آن شد که با فشار مسئولان آمنه از حق خود گذشت و طبيعتا عامل اسيدپاشي بعد از گذراندن دوران محکوميت خود چندي پيش آزاد شد.

از اين عملکرد دوگانه آن ها تعجب نمي کنیم چرا که منافع آن روزشان تخريب حکم الهي قصاص بود و امروز ايجاد نگراني در جامعه و حتي سياه نمايي از وضعيت امن ترين کشور منطقه را مفيد احوالات خود مي دانند اما اين اتفاق بهترين درس براي دلسوزان جامعه و مخصوصا مردم است که در درستي حکم الهي قصاص ذره اي ترديد به خود راه ندهند. مخالفان آن روز قصاص اسيدپاش آمنه آيا امروز پاسخ گوي اين 4 بانو و ديگر بانواني که در اقصي نقاط کشور تا کنون قرباني اسيدپاشي شده اند هستند؟

اگر آن روز عامل اسيدپاش قصاص مي شد حتي اگر احساسات برانگيخته مي شد آيا امروز کسي به خود جرات اسيدپاشي مي داد؟ همه ما بايد مراقب باشيم در اتفاقاتي مشابه احساسات زودگذر را کنار گذاشته و محکم بر درستي احکام الهي پافشاري کنيم حتي اگر همه دنيا عليه ما بسيج شوند.

 

اخبار اجتماعی - روزنامه خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------