یک موسسه معتبر گردشگری و مهاجرتی چه ویژگی‌ هایی دارد؟



موسسه معتبر گردشگری,موسسه گردشگری,خدمات مهاجرتی

 

مهاجرت و گردشگری جولانگاه سودجویان!
خدمات مهاجرتی و گردشگری همچون اخذ ویزای توریستی، تحصیلی، کاری و اقامتی کشورهایی نظیر کانادا، انگلیس استرالیا، آمریکا و اروپا طی چند سال گذشته به یکی از دغدغه‌های اصلی بخش عمده‌ای از جامعه ایران تبدیل شده‌است. چه برای ادامه تحصیل، چه برای سرمایه گذاری، چه برای اقامت و چه برای یک سفر توریستی، متقاضیان با هر انگیزه و هدفی انتظار دارند خدماتی سریع، دقیق، شفاف و البته ثمر‌بخش را دریافت نمایند. خدماتی که بواسطه آن با خیالی آسوده شاهد پذیرش فرزندان خود در بهترین دانشگاه‌های خارج از کشور باشند و یا حتی بدون نیاز به حضور در سفارت خانه‌های خارجی ویزای مسافرتی دریافت کنند.


روی تراژیک و واقعیت تلخ سفر و مهاجرت زمانی نمایان می‌شود که متقاضی پس از ماه‌ها مطالعه وتحقیق و با وجود فراهم آوردن تمامی مدارک درمیانه راه با رد درخواست ویزا و یا مهاجرت خود مواجه می‌شود و حتی فاجعه‌‌ بارتر، مدارک ارائه داده‌شده مورد سوء‌استفاده قرار می‌گیرد. ناکامی بزرگی که بواسطه اعتماد به موسسات و افراد به ظاهر حرفه‌ای بوجود می‌آید و سرمایه، زمان و فرصت‌های خوب مهاجرتی به همین سادگی به باد می رود.

اما یک موسسه گردشگری و اقامتی معتبر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد:
طی چند سال گذشته رویکرد سخت‌گیرانه و انقباضی سفارت‌های خارجی برای تعیین وقت سفارت و صدور ویزا از یکسو و سیاست‌های پیچیده و محدود مهاجرتی بسیاری از کشورها از سوی دیگر، روند خدمات گردشگری  و مهاجرتی را با پیچیدگی‌های بسیار مواجه ساخته‌است. در این فضا بی تردید تنها موسساتی قادر به ادامه فعالیت و ارائه خدمات خواهندبود که بتوانند بواسطه تجربه، دانش و ارتباطات گسترده خود این مسیر دشوار را برای متقاضیانش هموار سازند.

 

گرچه قدمت و استمرار یکی از بارزترین معیارها برای تفکیک و انتخاب موسسه‌ای معتبر در این عرصه است اما دقت در موارد ذیل نیز می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد:


1.    از حضور فیزیکی موسسه مهاجرتی اطمینان حاصل کنید. در بسیاری از موارد بسیاری از افراد و موسسات غیر معتبر تنها از طریق اینترنت و یا شبکه‌های اجتماعی با شما در تماس هستند.


2.    شماره تلفن موسسه را بررسی کنید. شما می‌توانید از طریق مراکزی مثل ۱۱۸ از صحت ثبت شدن اطلاعات موسسه مذکور اطمینان حاصل کنید.


3.    در صورت لزوم اطلاعاتی مانند ثبت شرکت را پرس و جو کنید. شما از طریق تماس تلفنی و یا حضور فیزیکی می‌توانید اطلاعات ثبتی شرکت و یا سایر مجوزات مربوطه را بررسی کنید.


4.    اشراف اطلاعاتی موسسه را بررسی کنید. آیا کارشناسان موسسه توانایی پاسخ به سوالات شما را دارند؟ آیا از انواع اطلاعات مربوط به وقت سفارت‌ها، مجاری صدور ویزا و مقررات کنسولی و سفارتی، مدارک و شرایط مورد نیاز برای صدور ویزا و روش‌های قانونی مهاجرت اطلاعات کاملی دارند؟


5.    سابقه شرکت را بررسی کنید. یک موسسه معتبر و حرفه‌ای بایستی سالها تجربه در زمینه مهاجرت و انواع روش‌های دریافت ویزا را داشته باشد.


6.    داشتن وکلای معتبر چه در داخل و چه در خارج از ایران نشان دهنده توانایی موسسه در پاسخ‌گویی به نیازهای مهاجران در اسرع وقت است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------