حمایت مردم بوشهر از عروس قهرمان / عکس



اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی,رجبی

در زمان پخش مسابقه رجبی از شبکه ورزش، احسان مهاجر شجاعی دونده سابق و کارشناس فعلی دوومیدانی درباره رجبی اظهار نظرهایی کرد و او را به کم کاری و به نوعی "بی غیرتی" متهم کرد.

مردم شهر بوشهر در حمایت از لیلا رجبی پوسترهایی را در شهر بوشهر نصب کردند تا نشان دهند همیشه حامی ورزشکاران خود در عرصه های بین المللی هستند.

 لیلا رجبی پرتابگر دوملیتی ایران در المپیک ریو در گروه مقدماتی حذف شد و به مرحله بالاتر صعود نکرد. رجبی با پرتاب 16.34 متر در مکان شانزدهم ایستاد و از صعود به فینال بازماند. او بعد از اینکه در مسابقات المپیک نتیجه قابل قبولی به دست نیاورد از دنیای دوومیدانی خداحافظی کرد و گفت از مدت ها قبل این تصمیم را گرفته بود اما بعد از المپیک آن را اجرایی کرد. رجبی دومین حضورش را در المپیک تجربه کرد و در این سال ها هم که در خدمت تیم ملی فعالیت می کرد افتخارات زیادی برای ایران کسب کرد.

اما موضوع عدم راهیابی لیلا رجبی به فینال مسابقات جنجال زیادی به پا کرد. در زمان پخش مسابقه رجبی از شبکه ورزش، احسان مهاجر شجاعی دونده سابق و کارشناس فعلی دوومیدانی درباره رجبی اظهار نظرهایی کرد و او را به کم کاری و به نوعی "بی غیرتی" متهم کرد. بعد از اظهارات این مجری بر روی آنتن زنده، مردم‌، هنرمندان و ورزشکاران از این موضوع به شدت انتقاد کردند و در صفحات مجازی از لیلا رجبی و همسرش ( پیمان رجبی) حمایت کردند.

لیلا رجبی که به واسطه شوهرش (پیمان رجبی) دومیدانی کار بوشهری نزدیک به 10 سال است در ایران زندگی می کند و ملیتش را به خاطر همسرش تغییر داد و حتی سالها در بوشهر (شهر پدری همسرش) زندگی کرد، از ورزشکاران مورد علاقه مردم بوشهر است. بعد از این اظهارات مردم شهر بوشهر در حمایت از لیلا رجبی پوسترهایی را در شهر بوشهر نصب کردند تا نشان دهند حامی ورزشکاران خود در عرصه های بین المللی هستند.

 

اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی,رجبی

 

اخبار اجتماعی - تدبیر و امید

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------