بارش باران در برخی استان‌ها



اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی,بارش باران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران در برخی استان‌ها خبر داد و گفت: طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور بویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ خواهد داد، بنابراین احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از امروز بعدازظهر با نفوذ هوای خنک شمالی به سواحل دریای خزر، طی دو روز آینده ابرناکی، کاهش دما، وزش باد، بارش باران ملایم و مداوم در شمال اردبیل، گیلان و غرب مازندران پیش‌بینی می شود.

وی با بیان اینکه هسته بارش روی گیلان خواهد بود، اظهار  کرد: از بعدازظهر امروز و طی روز سه‌شنبه 26 مرداد، به سبب وزش باد شدید دریای خزر مواج خواهد بود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در سایر نقاط کشور جوی نسبتا پایدار حاکم خواهد بود، افزود: طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور بویژه منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید رخ خواهد داد، بنابراین احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

به گفته وظیفه، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 26 و 27 مرداد، در ایلام و خوزستان وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان در مورد وضعیت هوای استان تهران نیز اظهار کرد: آسمان تهران در روز سه‌شنبه 26 مرداد، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با بیشنبه و کمینه دمای 33 و 25 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه 27 مرداد، صاف، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 34 و 25 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------