جمع آوری مانتوهای نامتعارف توسط ماموران پلیس



اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی,منتظرالمهدی

سخنگوی نیروی انتظامی از جمع‌آوری مانتوهای نامتعارف توسط پلیس و پلمب ۸۲۵ واحد صنفی متخلف خبر داد.

به گزارش مهر، سردار سعید منتظرالمهدی در واکنش به عرضه مانتوهای نامتعارف و پشت نویسی شده و نقش پلیس در جمع آوری این مانتوها گفت:  ۲۲ تیر ماه امسال، موضوع ممنوعیت تولید مانتوهای نامتعارف توسط رییس اتحادیه پوشاک شهر تهران، اعضاء هیئت مدیره و اماکن تهران بزرگ، مورد بحث، بررسی و تصویب قرار گرفته و ممنوعیت تولید، فروش و نمایش این گونه البسه و به ویژه مانتو به کلیه واحد های صنفی ابلاغ شد.

وی افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد یک هفته پس از ابلاغ مصوبه به اتحادیه پوشاک شهر تهران مبنی بر جمع آوری البسه نامناسب از جمله مانتوهای نامتعارف، طی۱۰ روز با کمک بازرسین اتحادیه ها، طرح مذکور اجراشده و در نهایت مغازه و تولیدی متخلفین پلمب شوند.

وی با بیان اینکه معاونت نظارت بر اماکن ناجا پیگیر حکم قضایی برای برخورد با تولیدکنندگان وفروشندگان بوده و هست، گفت: در همین راستا نیز تهیه پیش نویس لایحه کشوری بین اماکن ناجا با همکاری اماکن تهران بزرگ از دیگر اقدامات ناجا بود که پس از امضاء و توافق در شهر تهران قابل اجرا شده و به کلیه استانها نیز اطلاع رسانی شد.

منتظرالمهدی گفت: در این طرح که در سراسر استان‌ها اجرا شد، ۳۶۲۷ واحد صنفی متخلف شناسایی، مورد تذکر قرار گرفته و برای آن ها اخطاریه صادر شد که متاسفانه از بین واحدهای مذکور ۸۲۵ واحد به تذکرات توجهی نکرده و پلمب شدند.

سخنگوی نیروی انتظامی ادامه داد: پیش از این نیز، پلیس اماکن تهران بزرگ در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری اقدام به بازدید از این اماکن کرده و از ۱۴۹۸ مورد بازدید، ۴۰۶ فقر دارای مشکلاتی بودند که ۲۰۶ اخطاریه برای پلمب متخلفان صادر شده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------