واکنش وزارت بهداشت به ماجرای بیماری که در حین عمل قلب باز دچار سوختگی شد



اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی,وزارت بهداشت

مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت درباره بیماری که در هنگام جراحی عمل قلب باز دچار سوختگی شده بود، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا، پیرو پخش فیلمی در شبکه های اجتماعی درباره بیماری که حین جراحی عمل قلب باز در یکی از بیمارستان‌های غیر دولتی دچار سوختگی شده بود، دکتر سید محمد حسین میردهقان در تشریح روند درمانی این بیمار، گفت: متاسفانه بیمار دچار سوختگی در حین عمل شده است که از عوارض بسیار غیرشایع و در عین حال شناخته شده عمل جراحی است.

وی افزود: اقدامات درمانی در مورد بیماری های اولیه با توجه به اینکه خود بیماری اصلی و عوامل همراه دارای ریسک بالا بوده‌اند، به درستی انجام شده است، اما در نحوه رسیدگی به خود عارضه سوختگی نقایصی مشاهده می شود.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های لازم با مسئولین بیمارستان غیردولتی و بیمارستان پشتیبان آن، اقدامات مورد نیاز انجام شده است و تا درمان مناسب سوختگی و رفع عوارض آن، بیمار با هزینه بیمارستان مبداء، تحت درمان قرار خواهد گرفت.

بنابر اعلام وبدا، میردهقان تاکید کرد: جهت بهبود روش‌های مراقبت در این بیمارستان غیر دولتی و جلوگیری از تکرار چنین حوادثی، اقدامات لازم در حال انجام است و علاوه بر این برخوردهای قانونی لازم با خود این حادثه به صورت مستقل انجام می‌شود.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------