وزارت ارتباطات آغاز آزمایشی رجیستری موبایل را تائید نکرد



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

پس از لغو وعده اجرای رجیستری موبایل از اول مرداد ماه، روز گذشته خبر آغاز دوره پایلوت این طرح توسط یک مدیر وزارت ارتباطات منتشر و امروز جزئیات آن توسط ستاد مبارزه با قاچاق اعلام شد،‌ اما وزارت ارتباطات این خبر را نیز تایید نکرد.

به گزارش فارس، وعده مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای اجرای رجیستری گوشی موبایل از اول مرداد ماه محقق نشد.

زیرا در حالی که مسئولان این ستاد اول مرداد ماه آغاز این طرح را اعلام کردند اما یک روز بعد وزارت ارتباطات به عنوان مجری و مسئول اطلاع‌رسانی طرح خبر آغاز طرح را رد کرد و تأکید کرد که هنوز مقدمات اجرا آماده نشده است.

به این ترتیب بود که وعده آغاز رجیستری از اول مرداد ماه به ثمر نرسید.

همچنین روز گذشته در حالی که یکی از خبرگزاری‌ها از آغاز اجرای رجیستری از قول یکی از مدیران دولتی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات (زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات)، خبر داده بود و امروز ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بار دیگر بر آغاز دوره آزمایشی رجیستری از روز گذشته تأکید کرد، اما پیگیری‌ها از وزارت ارتباطات اخبار متناقضی را به دست می‌دهد.

این ستاد امروز نیز اعلام کرد که طرح رجیستری از روز گذشته برای تعداد محدودی گوشی از کارمندان اپراتور ایرانسل آغاز شده و امروز برای اپراتور رایتل و فردا برای اپراتور همراه اول اجرا خواهد شد.

در پیگیری خبرنگار فارس از وزارت ارتباطات برای پیگیری شروع رسمی دوره پایلوت رجیستری، این وزارتخانه اعلام کرد که طبق اعلام قبلی هنوز نیز مقدمات اجرا مهیا نیست و حتی پایلوت طرح نیز آغاز نشده است.

به این ترتیب، ابهام در آغاز رسمی پایلوت این طرح نیز همچنان وجود دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------