مدیر مسئول یالثارات: مجوز انتشار یالثارات را از دادگاهی مافوق جایی مثل هیات نظارت بر مطبوعات داریم



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

در مورد شماره اخیر یالثارات هیات نظارت بر مطبوعات جلسه ای تشکیل نداده است و فقط پرونده قبلی مربوط به دی ماه سال گذشته را مجدد با دادگاه رسانه فرستاده است.

از هیچ نهاد قضایی در مورد شکایت سینماگران به ما اطلاعی داده نشده است و ما استقبال می کنیم این افراد اگر حرف حسابی دارند به دور از حواشی رسانه ای به ما بزنند و ما نیز پاسخگو خواهیم بود.

عبدالحمید محتشم، مدیر مسئول نشریه یالثارات حسین  و دبیرکل انصار حزب الله در گفت و گو با جمهوریت درباره انتشار مجدد این نشریه؛ امروز، با وجود خبر هیات نظارت بر مطبوعات مبنی بر عدم امکان انتشار آن گفت: برای انتشارات یاالثارات مجوز قضایی انتشار موقت داریم و این مجوز از دادگاهی است که مافوق نهادی مثل هیات نظارت بر مطبوعات است.

محتشم در ادامه این مطلب تاکید کرد: در مورد شماره اخیر یالثارات هیات نظارت بر مطبوعات جلسه ای تشکیل نداده است و فقط پرونده قبلی مربوط به دی ماه سال گذشته را مجدد با دادگاه رسانه فرستاده است.

وی در این خصوص تصریح کرد: دی ماه سال گذشته هیات نظارت حکم لغو مجوز داد و پرونده برای بررسی بیشتر به دادگاه فرستاده شده است تا ادعای ارشاد در جلسه حضوری دادگاه بررسی شود، در همان زمان به ما مجوز موقت داده شده و تا زمان تشکیل دادگاه ما برای انتشار مجوز قضایی داریم.

محتشم در مورد شکایت هنرپیشگان و سینماگران از این نشریه نیز گفت: از هیچ نهاد قضایی در مورد شکایت این قشر به ما اطلاعی داده نشده است.

مدیرمسئول نشریه یالثارات تاکید کرد:ما استقبال می کنیم این افراد حرف حسابی اگر دارند به دور از حواشی رسانه ای به ما بزنند و ما نیز پاسخگو خواهیم بود

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------