شرایط جوی ناپایدار در کشور



اخبار,اخبار اجتماعی ,سازمان هواشناسی

 

اخبار اجتماعی - شرایط جوی ناپایدار در کشور

سازمان هواشناسی در بعضی مقاطع بارندگی را پیشَ‌بینی کرده است؛ بنابر این از رانندگان درخواست می‌شود قبل از تردد در جاده‌ها شرایط جوی و ترافیکی را جویا شوند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور، گفت: بنابر اعلام سازمان هواشناسی در بعضی مقاطع بارندگی گزارش شده و شرایط جوی کشور ناپایدار است؛ به رانندگان توصیه می‌شود قبل از تردد در جاده‌ها شرایط جوی و ترافیکی جاده‌ها را بسنجند.

سرهنگ محمد حسین حمیدی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد آخرین وضعیت جاده‌های کشور، اظهار داشت: به جز انسداد در محور قم به گرمسار محدودیت و انسداد ترافیکی در سایر جاده‌های کشور نداریم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور، گفت: در استان ایلام شهر مورموری رانش زمین و ریزش کوه داشته‌ایم که از این جهت به هموطنان توصیه می‌کنیم از انجام سفرهای غیر ضرور در این منطقه بپرهیزند و برای تردد، احتیاط لازم را داشته باشند چرا که پس لرزه در این منطقه وجود دارد و ممکن است ریزش کوه را در سطح راه دوباره شاهد باشیم.

سرهنگ حمیدی با بیان اینکه در استان خوزستان محور ایذه- باغ ملک بارندگی گزارش شده است، افزود: شرایط جوی کشور ناپایدار است و سازمان هواشناسی در بعضی مقاطع بارندگی را پیشَ‌بینی کرده است؛ بنابر این از رانندگان درخواست می‌شود قبل از تردد در جاده‌ها شرایط جوی و ترافیکی را جویا شوند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور خاطر نشان کرد: شماره تلفن 88255555 با 10 خط و سایت راهور 120 آماده ارائه آخرین اخبار ترافیکی جاده‌هاست.
اخبار اجتماعی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------