حکم 75 ضربه شلاق زیر دست معاون سلطانی‌فر



اخبار,اخبار اجتماعی ,سازمان میراث فرهنگی

 

اخبار اجتماعی - حکم 75 ضربه شلاق زیر دست معاون سلطانی‌فر

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت که موضوع شکایت مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین از دو عکاس و محکوم شدن آن‌ها به تحمل 75 ضربه شلاق، در حال بررسی است.

مسعود سلطانی‌فر - معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا‌ درباره‌ی ماجرای شکایت حضرتی‌ها - مدیرکل میراث فرهنگی قزوین‌ - از دو عکاس پس از انتقاد آن‌ها از کتابش، توضیح داد: من به معاون حقوقی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعلام کرده‌ام که قضیه شکایت از دو عکاس توسط مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین پیگیری شود.

او افزود: هر زمانی که لازم باشد، موارد لازم از ابعاد و زوایای مختلف بررسی می‌شود و هنگامی که به جمع‌بندی برسند، نتیجه را اعلام می‌کنیم.

«خلیل امامی» و «عباس علیپور» دو عکاسی هستند که 18 مردادماه امسال با شکایت مدیرکل میراث فرهنگی قزوین به ترتیب به 25 و 50 ضربه شلاق محکوم شده‌اند.

محمدعلی حضرتی‌ها - مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین - کتابی را شامل تصاویر جاذبه‌های دیدنی قزوین منتشر کرد و دو عکاس آن را نقد کردند؛ اما چندماه بعد، ردوبدل شدن چند نقد مکتوب به شکایت حضرتی‌ها از عکاسان و در نهایت صدور حکم شلاق برای آن‌ها منجر شد. 

اخبار اجتماعی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------