ترویج پوشش نامرسوم دو زن در تلویزیون (+عکس)



اخبار اجتماعی - ترویج پوشش نامرسوم دو زن در تلویزیون (+عکس)

حجاب مادر به گونه ای بود که چشم ها به سختی دیده می شد و نوک انگشت ها نیز پیدا بود. اما دختر او که دستکش سیاه در دست داشت، حتی چشمانش هم دیده نمیشد.

پخش زنده مصاحبه با دو زن یک خانواده که به خاطر پوشش نامرسوم آنها که حتی چشم هایشان به خاطر حجاب سخت آنها دیده نمی شد، به سرعت در شبکه های اجتماعی جلب توجه کرد.

به گزارش انصاف نیوز، در برنامه این هفته «زنده باد زندگی» با اجرای محمدجعفر خسروی که هدف این قسمت آن «ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی» عنوان شده بود، خانواده یک روحانی به نام محمد صادقی 43 ساله، شامل همسر، دختر و دامادش و نیز دو پسر کودک و یک نوه اش حضور داشتند.

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,حجاب

 
زهرا، یکی از دختر خانواده در 12 سالگی عقد کرده و در 14 سالگی ازدواج کرده و 16 سالگی صاحب فرزند شده است. داماد خانواده نیز طلبه است و در بخشی از این برنامه شرکت کرد.

پوشش کامل سیاه رنگ همسر آقای صادقی و دخترش زهرا در این برنامه زنده تلویزیونی، بسیار جلب توجه کرد؛ حجاب مادر به گونه ای بود که چشم ها به سختی دیده می شد و نوک انگشت ها نیز پیدا بود. اما دختر او که دستکش سیاه در دست داشت، حتی چشمانش هم دیده نمیشد.

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,حجاب

 
یکی از پرسش های مجری از صادقی، درباره تماشای تلویزیون در خانه بود که صادقی گفت تلویزیون نمی بینند، اما به جای آن از اینترنت استفاده می کنند.

سه تصویری که از این برنامه مشاهده می شود نشان می دهد این برنامه به صورت سیاه و سفید پخش شد؛ این در حالی است که برنامه های قبل و بعد از آن به صورت رنگی از شبکه ی دو پخش شده است.

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,حجاب

 
مشخص نیست که آیا صداوسیما در برنامه ای برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، ترویج چنین نوع رفتار و پوششی را دنبال می کند؟ آیا صداوسیما بازخوردی از تاثیر پخش چنین برنامه های ترویجی می گیرد و بر مبنای آن عمل می کند؟

اخبار اجتماعی - انصاف نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------