شناسایی خرابکاری در مخازن انتقال آب سنگین



اخبار,اخبار اجتماعی ,سازمان انرژی اتمی

 

اخبار اجتماعی - شناسایی خرابکاری در مخازن انتقال آب سنگین

معاون رییس سازمان انرژی اتمی و رییس ستاد مدیریت بحران این سازمان گفت: در سه هفته گذشته با هوشیاری همکاران خرابکاری جدیدی از سوی یکی از کشورها در مخازن انتقال آب سنگین کشف و خنثی شد و از این پس، این قطعات به صورت بومی تولید می شود.

به گزارش ایرنا، 'اصغر زارعان' عصر چهارشنبه در حاشیه همایش سالانه پدافند غیرعامل که در سازمان انرژی اتمی برگزار شد گفت: با توجه به این که رویکرد بیگانگان اختلال در فعالیت هسته ای کشور است و این رویکرد در طی این مدت تغییر نکرده است، ما در دو هفته گذشته و با هوشیاری کامل همکارانمان توانستیم خرابکاری جدید را پیش از استفاده از این مخازن انتقال آب ، کشف و خنثی کنیم.

وی تاکید کرد: دشمن بداند هیچ اقدامی را نمی تواند علیه فعالیت های هسته ای ما انجام دهد چرا که ما امیدهای دشمن را به یاس تبدیل می کنیم.

رییس پدافند غیرعامل سازمان انرژی اتمی گفت: آزمایشگاه مقابله با خرابکاری صنعتی که قبلا راه اندازی آن اعلام شده بود، فعالیت خود را با جدیت دنبال می کند.

زارعان خاطرنشان کرد: صیانت از تجهیزات و فناوری های هسته ای در تمام زمینه ها از مرحله تولید سوخت نیروگاهی تا تولید واکسن با رعایت پدافند غیرعامل و با شناخت کامل تاسیسات دشمن انجام می شود و در واقع ایران هرگونه خرابکاری در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری را می تواند شناسایی و خنثی کند.
اخبار اجتماعی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------