اخطاریه‌ سازمان هواشناسی



اخبار,اخبار اجتماعی ,پیش بینی وضعیت هوا

 

اخبار اجتماعی - اخطاریه‌ سازمان هواشناسی

طی اخطاریه‌ای از سوی سازمان هواشناسی اعلام شد که اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی رخ داده و شاهد کاهش ۸ درجه‌ای دما در استان‌های شمالی خواهیم بود.

در اخطاریه‌‌ای از سوی سازمان هواشناسی کشور آمده است: با تداوم بارش‌های سامانه فعال بر روی کشور، آب گرفتگی معابر عمومی به سبب بارش باران و رعد و برق و اختلال در تردد در جاده‌های کوهستانی به سبب بارش برف و لغزندگی امروز در استان‌های لرستان، شمال خوزستان، کرمانشاه، ایلام، کردستان، آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل و از اواخر شب در استان گیلان و فردا در استان‌های گیلان، غرب مازندران، بوشهر، مناطق مرکزی فارس و دوشنبه در استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری، گیلان و غرب مازندران و با شدت کم‌تر شمال کرمان و غرب اصفهان رخ می‌دهد.

توصیه می‌شود تمهیدات و تجهیزات لازم برای تردد در جاده‌ها در مناطق فوق به کار گرفته شود. طی روزهای یک‌شنبه و دوشنبه دریای خزر مواج و توفانی است.

همچنین طی روزهای یک‌شنبه تا سه‌شنبه به سبب نفوذ جریانات سرد شمالی کاهش دما بین ۵ تا ۸ درجه در استان‌های واقع در نوار شمالی به ویژه سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.
اخبار اجتماعی - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------