زائران پیاده امام رضا(ع) ویزیت می‌شوند



اخبار,اخبار اجتماعی ,جامعه پزشکی

 

اخبار اجتماعی - مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی:
زائران پیاده امام رضا(ع) ویزیت می‌شوند

دکتر جلالی گفت: علاوه بر ایستگاه‌های خدمت رسانی خارج شهر، هماهنگی جهت ارائه خدمات در اسکانهای داخل شهر که شامل 123 محل است بصورت ارائه خدمت ویزیت،‌ دارو و درمان انجام می‌گیرد.

دکتر هادی جلالی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: طبق برنامه هر ساله، بسیج جامعه پزشکی در 2 حوزه فعالیت می‌کند در قدم اول استقرار و خدمت رسانی در ایستگاه‌های خارج شهر و در مسیر زائرین پیاده است که در مسیرهای 4 یا 5 گانه به شهر مشهد وارد می‌شوند تامین نیروی انسانی در 8 پایگاه بصورت مستقل انجام گرفته و خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: مرحله دوم خدمت رسانی در 123 محل اسکان داخل شهر است که بحث ویزیت، ارائه دارو و درمان در این محل‌ها انجام می گیرد، ضمن اینکه همکاری با خدمتگزاران جمعیت هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی، سازمان نظام پرستاری مشهد و بعضی دیگر از سازمانهای مرتبط انجام می گیرد.

دکتر جلالی گفت: پیش بینی می‌شود از حدود 180 هزار نفر زائری که وارد شهر مشهد می شوند،‌ حدود 60 هزار  نفر در محل‌های اسکان موقت مستقر شوند، بطور کلی می‌توان گفت: نحوه ارائه خدمت نسبت به سنوات گذشته تهیه شده و هماهنگی بین دانشگاه علوم پزشکی مشهد، جمعیت هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی بیشتر است و امیدواریم بتوانیم خدمات رسانی خوبی به زائرین امسال امام رضا(ع) داشته باشیم.

اخبار اجتماعی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------