تعیین سهمیه ارز مبادله ای برای زائران عمره



اخبار,اخبار اجتماعی ,سازمان حج

 

اخبار اجتماعی - تعیین سهمیه ارز مبادله ای برای زائران عمره

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج وزیارت، از تعلق 200 دلار ارز مبادله ای به هر عمره گزار ایرانی خبر داد و همچنین درباره سهمیه زوج های جوان گفت: در عملیات عمره جاری نیز همچون سال گذشته چهار هزار سهمیه به زوج های جوان تعلق گرفت که براساس برنامه ریزی انجام شده، هشت هزار نفر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، «ناصر خدرنژاد» افزود: همچون سنوات گذشته به هر یک از زائران عمره گزار در سال جاری 200 دلار ارز مبادله ای تعلق خواهد گرفت.

وی گفت: زائران که امسال به سرزمین وحی اعزام می شوند و زمان اعزام آنها قطعی شده، برای دریافت ارز خود می توانند با هماهنگی مدیر کاروان به بانک مراجعه و این مبلغ را دریافت کنند.

خدرنژاد همچنین در خصوص سهمیه زوج های جوان عمره گزار افزود: در عملیات عمره جاری نیز همچون سال گذشته چهار هزار سهمیه به زوج های جوان تعلق گرفت که براساس برنامه ریزی انجام شده، هشت هزار نفر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی درباره شرایط اعزام زوج های جوان به عمره مفرده گفت: آن دسته از زوج های جوانی که تاریخ عقد آنها از یکم مهر سال 1392 تا یکم شهریور سال 1393 است، می توانند برای اعزام به عمره مفرده در سامانه اعلام شده نام نویسی کنند.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج وزیارت تصریح کرد: آن دسته از زوج های جوان که یک نفر از آنها دارای فیش عمره باشد در اولویت اعزام قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: سهمیه هر استان به صورت جداگانه اعلام شده است و زوج های جوان می توانند برای نام نویسی در سامانه به نشانی http://ziarat.haj.ir/ مراجعه و جهت اعزام به سرزمین وحی و شرکت در قرعه کشی اقدام کنند. 

اخبار اجتماعی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------