آخرین وضعیت پرونده اسیدپاشی در اصفهان



اخبار,اخبار اجتماعی , اسیدپاشی

 

اشتری: خبری از اسیدپاش اصفهان نیست

جانشین فرمانده نیروی انتظامی درباره دستگیری عامل یا عوامل اسیدپاشی اصفهان تصریح کرد: فعلا خبری از دستگیری عامل یا عاملان اسیدپاشی اصفهان نیست.

 به گزارش ایسنا، سردار"حسین اشتری" جانشین فرمانده نیروی انتظامی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت امنیتی استان کرمان خوب است البته در برخی جرائم نگرانی داریم که کاهش آنها در اولویت کاری ماست.

وی افزود: در سال جاری در مجموع جرائم و سرقت ها که موجب ناامنی شده بالای 10 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته و در برخی شاخص ها رشد 10 و 15 درصدی کشفیات جرائم را داشته ایم.

اشتری سطح علمی پلیس کرمان را جزو استان های برتر عنوان و تصریح کرد: پلیس کرمان با توجه به موضوعات روز و استفاده از تکنولوژی کار می کند.

جانشین فرمانده ناجا درباره حضور اتباع بیگانه در کرمان گفت: بحث افاغنه طرح کلی کشور است، اما استان کرمان به دلیل همجواری با استان مرزی بیشترین تردد افاغنه را دارد اما 15 شهرستان استان به ویژه در جنوب برای حضور افاغنه ممنوعه اعلام شده است.

وی درباره امکانات نیروی انتظامی افزود: وضعیت خودرو و امکانات ما ایده ال نیست اما برای اجرای ماموریت خوب است و استفاده می کنیم. ولی تا نقطه مطلوب فاصله داریم.

اشتری درباره میزان تخصیص بودجه بیان کرد: بحث بودجه ای در اختیار ما نیست و مسوولان کشور به این مسئله توجه دارند و در برنامه ششم به آن پرداخته و کمبودهای استان ها دیده شده است.
اخبار اجتماعی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------