بررسی واگذاری مدارس‌دولتی به بخش‌خصوصی



اخبار,اخبار اجتماعی , وزیر آموزش و پرورش

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ از حضور فانی در جلسه امروز کمیسیون متبوعش برای پاسخ‌گویی به سوالات برخی نمایندگان خبر داد و گفت: قاضی پور از توضیحات وزیر آموزش در خصوص مدارس روستا مرکزی قانع شد.

به گزارش خانه ملت٬ قاسم جعفری با یادآوری جزییات جلسه امروز سه‌شنبه (7 بهمن‌ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ از حضور وزیر آموزش و پرورش مجلس در این کمیسیون خبر داد و گفت: وزیر آموزش و پرورش جهت پاسخ‌گویی به سوال برخی نمایندگان مهمان امروز کمیسیون بود.

نماینده مردم بجنورد٬ مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه برخی از نمایندگان سوال خود از وزیر آموزش و پرورش را به جلسات بعد موکول کردند٬ افزود: نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس سوالی مبنی بر ضرورت توجه به مدارس روستا مرکزی و تجمیع کلاس‌ها در این مناطق مطرح کرد که با توضیحات وزیر وی قانع شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری دستور کار دیگر کمیسیون آموزش مجلس٬ گفت: بررسی طرح واگذاری مدارس به بخش خصوصی موضوع دیگر مورد بررسی در جلسه امروز این کمیسیون بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: در خصوص طرح واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی مقرر شد وزارت آموزش با در نظر داشتن نظرات مجلس اقدام عملیاتی انجام دهد
اخبار اجتماعی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------