کارت شناسایی خلبان هواپیمای ناپدید شده پیدا شد



اخبار,اخبار اجتماعی ,هواپیمای تفریحی سقوط کرده در غرب مازندران

گروه های مختلفی از هلال احمر مازندران، محیط بانی، جنگلبانی، دریابانی، سازمانهای بنادر و دریانوردی و هواپیمایی کشوری نیز در این عملیات شرکت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: کاپشن و کارت های شناسایی خلبان هواپیمای تفریحی سقوط کرده در غرب مازندران، امروز چهارشنبه توسط صیادان در سواحل شیرود تنکابن پیدا شد.

«مهدی ولی پور» در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: عملیات جست و جو برای یافتن این هواپیمای سبک تفریحی و دو سرنشین آن در محدوده ساحلی تنکابن ادامه دارد.

وی افزود: بیش از 70 نفر در قالب 16 تیم امدادی همراه با 2 شناور و یک بالگرد در عملیات جست و جو مشارکت دارند.

ولی پور تصریح کرد: قایق ها و شناورها و نیروهای امدادی در محلی که کاپشن پیدا شده است، با دقت در حال بررسی برای یافتن سرنشینان این هواپیما هستند.

وی افزود: هم اکنون هوا منطقه صاف است ولی در ساعات آینده نزدیک به غروب به تدریج همراه با وزش باد و باران همراه خواهد بود که این شرایط عملیات جست و جو را با مشکل مواجه می کند.

ولی زاده خاطرنشان کرد: گروه های مختلفی از هلال احمر مازندران، محیط بانی، جنگلبانی، دریابانی، سازمانهای بنادر و دریانوردی و هواپیمایی کشوری نیز در این عملیات شرکت دارند.

یک فروند هواپیمای سبک تفریحی آموزشی متعلق به یک شرکت خصوصی دوشنبه این هفته (13 بهمن) با 2 سرنشین در غرب مازندران مفقود شد.

خلبان این هواپیما فردی ایرانی به نام «مهدی قلی» بود و مسافر آن یک تبعه عربستان بود که «حبیب بن شعیب بن محمد خبیت» نام داشت.

این هواپیما از رامسر به سمت گیلان در حرکت بود که به علت مه غلیظ و کاهش دید به 800 متر در زمان ترافیک، ارتباط آن با برج مراقبت قطع شد و تاکنون خبری دریافت نشده است.
اخبار اجتماعی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------