بابك زنجاني: ماهی 29 میلیارد حقوق می‌دهم



بابك زنجاني ,سازمان گردشگری

بابك زنجاني: ماهی 29 میلیارد حقوق می‌دهم

بابك زنجاني با بيان اين كه بايد بدين موضوع پرداخت كه چرا مردم پول خود را تبديل به ارز مي كنند و به خارج از كشور سفر مي كنند افزود: احترام و توجه به گردشگر گام نخست در پذيرايي از گردشگران است و مجموعه سورينت اين مورد را در دستور كار خود قرار داده است.

 بابك زنجاني گفت: با افتخار اعلام مي كنم كه 17 هزار كارمند در مجموع سورينت كار مي كنند و ماهانه 29 ميليارد تومان حقوق پرداخت مي كنم.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، مالک و رئيس هلدینگ سورینت در گشايش هتل سورينت مريم با اشاره به نقش گردشگري به عنوان چهارمين صنعت پردرآمد در دنيا در جذب درآمد براي كشور گفت: مي بايست با رونق گردشگري و ايجاد زير ساخت هاي مورد نياز در داخل كشور بتوانيم علاوه بر جلوگيري از خروج ارز مسافري از كشور، بتوانيم گردشگران كشورهاي ديگر را به ايران بياوريم.

بابك زنجاني با بيان اين كه  بايد بدين موضوع پرداخت كه چرا مردم پول خود را تبديل به ارز مي كنند و به خارج از كشور سفر مي كنند افزود: احترام و توجه به گردشگر گام نخست در پذيرايي از گردشگران است و مجموعه سورينت اين مورد را در دستور كار خود قرار داده است.

وي تاكيد كرد گردشگر پول خوب خرج مي كند تا خدمات شايسته دريافت كند از اينرو در هتل هاي مجموعه سورينت آموزش كاركنان با جديت دنبال مي شود تا گردشگران هتل هاي مجموعه سورينت را با خاطره اي خوش و رضايت خاطر ترك كنند.

بابك زنجاني گفت: با افتخار اعلام مي كنم كه 17 هزار كارمند در مجموع سورينت كار مي كنند و ماهانه 29 ميليارد تومان حقوق پرداخت مي كنم

وي با ابراز اميدواري نسبت به آينده كيش گفت: مطمئن هستم اتفاقات جديد و تاثير گذاري در كيش رخ خواهد داد. 

/مشرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------