اخبار ضد و نقیض از دستگیری سرکرده تروریست های"جیش العدل"



اخبار,اخبار اجتماعی , دستگیری سرکرده جیش‌العدل

سرهنگ پارسافر گفت: پیگیر موضوع دستگیری سرکرده "جیش‌العدل" هستیم. رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی سیستان و بلوچستان گفت: خبر دستگیری "سلام ریگی" تاکنون تأیید نشده؛ اما از طریق دیپلماسی پیگر این موضوع هستیم تا در صورت تأیید دستگیری، او را به ایران منتقل کنیم.

سرهنگ محمود پارسافر در نشست خبری گفت: مأموران پلیس اماکن روز گذشته طی عملیاتی موفق به کشف بیش از یک میلیون قطعه مواد محترقه و مقادیری داروهای غیرمجاز و قرص‌های روان گردان شدند. در این رابطه سه مجرم تحت تعقیب مقامات امنیتی هست.

او با تشریح اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با مخلان امنیت در چهارشنبه آخر سال گفت: وضعیت این روز در سیستان و بلوچستان به نسبت سایر نقاط کشور بهتر است؛ با این وجود همه تدابیر پیشگیرانه در دست اجرا است. در صورت کشف مواد محترقه در روزهای آینده، خاطیان تا پایان ایام نوروز بازداشت می‌شوند.

پارسافر در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز جابجایی پول و خرید عمومی افزایش می‌یابد؛ مردم استان تا حد امکان از حمل پول نقد خودداری کنند تا تهدیدی مبنی بر کیف‌قاپی متوجه آنها نشود. گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس نیز در ایام نوروز تشدید می‌شود.

اخبار اجتماعی - نسیم آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------