درخواست معلولان از رئیس‎جمهور



اخبار,اخبار اجتماعی ,درخواست معلولان از رئیس‎جمهور

رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولان ضمن اینکه از رئیس جمهور خواست کام معلولان را در شب عید شیرین کند، گفت: سبد کالا و بودجه معلولان ۱۰۰ درصد تخصیص داده شود.

رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولان ضمن اینکه از رئیس جمهور خواست کام معلولان را در شب عید شیرین کند، گفت: سبد کالا و بودجه معلولان ۱۰۰ درصد تخصیص داده شود.

علی همت محمودنژاد در گفت‌وگو با مهر افزود: در ۱۰ سال گذشته تا کنون هیچ گاه وضعیت معلولان از نظر تامین هزینه های درمانی ، ایاب و ذهاب، وسایل توانبخشی ، کمک های موردی و...، تا این حد اسف بار نبوده است.

وی گفت: متاسفانه مسئولان از پاسخ به نیازهای معلولان به بهانه نبود بودجه سر باز می زنند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق معولان اظهار داشت: هر ساله دولت در دو نوبت سید پروتئین به ازای هر خانوار ۲۰۰ هزار تومان اعطا می کرد در حالی که امسال عیدی دولت به معلولان ۵۳ هزار تومان پرداخت کرده است.

محمودنژاد با اشاره به اینکه مسئولان کاستی های موجود را ناشی از  عدم تخصیص تمامی بودجه در پایان سال می دانند ، اظهار داشت: این درحالی است که براساس قانون نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد باید در هر صورت تخصیص ۱۰۰ درصدی بودجه داشته باشند.

وی ضمن تشکر از توجه ویژه رئیس جمهور به معلولان گفت: به جای سرکشی به مراکز نگهداری معلولان در شب عید با تخصیص بودجه معلولان و اعطای عیدی ، به تمام خانواده آنها سرکشی کند.

محمودنژاد با اشاره به اینکه تنها ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت ۳ میلیونی معلولان مستمری ماهیانه دریافت می کنند، تاکید کرد: همچنین تامین سبد امینت غذایی معلولان نیز ۱۰۰ درصدی نیست و در حال حاضر حدود یک میلیون نفر از معلولان پشت نوبت بهزیستی برای دریافت مستمری هستند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولان اظهار امیدواری کرد که تا شب عید خبرهای خوبی از سوی دولتمردان برای معلولان اعلام شود.
اخبار اجتماعی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------