شهادت ماموران سپاه کار جیش‌العدل است



اخبار,اخبار اجتماعی ,حادثه تروریستی

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به شهادت دو تن از ماموران مخابرات سپاه در این استان، گفت که در این خصوص سفری به پاکستان داشته و موضع این کشور نیز برخورد قهری با این جریانات است.

علی اوسط هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وقوع دو حادثه تروریستی به فاصله زمانی کوتاه، گفت: ما در مرز هستیم و مطابق با آنچه که با ان مواجه هستیم تدابیر خاص خودمان را داریم.

وی افزود: آنچه که مهم است این است که نگاه مردم نسبت به این پدیده‌ها نگاه منفی است و ارزیابی مثبتی از هرگونه رفتار سوء مرزی ندارند.

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: این کارها دقیقا علیه منافع مردم ارزیابی می‌شود و مانع مسیر توسعه مردم است و هر حرکتی که تضییع‌کننده حق مردم باشد مطمئنا مردم ارزیابی مثبتی نسبت به آن ندارند، به ویژه اینکه جریانی بخواهد با روش نظامی حق و حقوق مردم را تضییع کند.

وی با بیان اینکه تبعات این حرکات منطقه‌ای و استانی است، تصریح کرد: این حرکات چندان نقشی در عرصه ملی نمی‌تواند، داشته باشد. ما نیز از نگاه مردم برای تحقیر اشرار و گروهک‌ها ظرفیت ایجاد کرده‌ایم و این بزرگ‌ترین سرمایه برای ماست که حیات اینگونه جریان‌ها را در مسیر تضعیف و از بین رفتن قرار خواهد داد.

اوسط هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا حادثه روز پنج‌شنبه با حادثه تروریستی قبلی که جیش‌العدل مسئولیت آن را بر عهده گرفت ارتباط داشته است؟ گفت: این دو حادثه جدا بودند، ولی هر دوی آنها از سوی یک ناحیه و جریان است زیرا جریان دیگری وجود ندارد.

وی با اشاره به سفرش به پاکستان در این خصوص، گفت: موضع پاکستان نیز دقیقا برخورد قهری با این جریانات در سطح مرز است، زیرا منافع خود این کشور را به مخاطره می‌اندازد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: هیچ کشوری نمی‌تواند به جریان سوئی اجازه کار بدهد تا بتواند به روابط دوجانبه‌اش با کشور دیگر خدشه وارد کند.

وی تاکید کرد: پاکستان الان دیگر به این نتیجه رسیده است که ادامه این کار به منافع آنها و نوع روابط آنها با ایران لطمه وارد می‌کند و به همین دلیل آنها نیز بر موضع فعال هستند و دستگیری ستار ریگی نیز در این راستا ارزیابی می‌شود که پاکستان هم موضع آفندی را در ارتباط با گروهک‌ها اتخاذ خواهد کرد.

 

اخبار اجتماعی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------