پیش بینی وضعیت هوا در روزهای آینده



اخبار,اخبار اجتماعی ,سازمان هواشناسی

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با ورود یک سامانه بارشی از جمعه 4 اردیبهشت ماه، در شمال غرب و به تدریج غرب، بخش‌هایی از دامنه‌های مرکزی زاگرس، دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر، افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق و در برخی نقاط شمال شرق کشور نیز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه اظهار کرد: براساس آخرین تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز شنبه (6 اردیبهشت ماه) بارندگی در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور به صورت رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد خواهد بود. در این روز در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید در بخش‌هایی از کشور باعث ایجاد گردوخاک می‌شود. همچنین روز شنبه کاهش محسوس دما در نیمه غربی به جز مناطق جنوبی پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: در روز جمعه دریای خزر و از جمعه شب و طی روز شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.از امشب به دلیل افزایش سرعت وزش باد روی کشور عراق، جمعه در جنوب غرب و پاره‌ای از مناطق شمال غرب کشور پدیده گرد وخاک باعث کاهش دید افقی می‌شود که به تدریج گستره آن به مناطق مرکزی نیز خواهد رسید.

وظیفه در پایان درباره پیش بینی وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد: جمعه (4اردیبهشت ماه) هوای استان تهران نیمه ابری تا ابری در پاره‌ای نقاط همراه با رگبار رعد وبرق، وزش باد و یا گرد و خاک پیش بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز به ترتیب31 و 18 درجه سانتیگراد خواهد بود. روز شنبه (6 اردیبهشت ماه) نیز هوای استان تهران کمی ابری همراه با وزش باد شدید در پاره‌ای از نقاط همراه با باد و گرد و خاک خواهد بود و بیشترین دمای این روز 25 درجه و کمترین آن 15 درجه سانتیگراد است.

 

اخبار اجتماعی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------