بیمارستانی در اصفهان که از جراحی های غیر اورژانسی امتناع می کند



اخبار,اخبار اجتماعی ,بیمارستان امین

درحالی گروه جراحان بیمارستان امین ازدیروز برای یک هفته از انجام هرگونه عمل جراحی غیر اورژانسی در این بیمارستان خودداری می کنند که مدیر و رئیس بیمارستان پس از اطلاع ازموضوع قول رفع مشکل را دادند.

به گزارش خبر آنلاین ، مهر طی گزارشی آورده است، صغری قادری، بیمار ۸۲ ساله ای که مبتلا به دیالیز است بنابر تشخیص دکتر هدایتی پزشک بخش دیالیز بیمارستان، مقرر شده بود که به علت وضعیت بیمار، سریع به اتاق عمل منتقل و فیفتول کار گذاشته شده در بدن بیمار تعویض شود اما این بیمار روز گذشته به هنگام مراجعه به این بیمارستان، با خودداری جراح مربوطه از انجام عمل روبرو شد.

محمد رضا خواجه همراه بیمار پس از پیگیری این جریان، گفت: جراح بیمار می‌گوید" طبق توافقی که با سایر جراحان این بیمارستان انجام داده ایم مقرر شده که تا آخر هفته از انجام عمل های غیر اورژانسی خودداری کنیم".

این همراه بیمار در پاسخ به این پرسش که آیا پزشک متخصص در مورد این اقدام دلیلی را هم عنوان کرده است یا خیر، اظهار داشت: جراح مربوطه نبود امنیت شغلی پزشکان را علت این اقدام خود و سایر همکارانش در این بیمارستان عنوان و تاریخ عمل بیمار ما را به شنبه هفته آینده موکول کرد.

وی گفت: ساعت شش صبح روز گذشته به همراه مادر خود به بیمارستان امین مراجعه کردم که مسئول بخش پذیرش پس از چندین بار تماس به تلفن همراه جراح مربوطه و پاسخ ندادن وی، مادرم را پس از کنترل قلب و گرفتن عکس قفسه سینه ،برای اتاق عمل آماده کردند اما با سرباز زدن جراح از انجام هر گونه عمل جراحی، مجبور به خارج کردن مادرم (بیمار) از بخش جراحی شدیم.

با اعلام این خبر از سوی همراه این بیمار به خبرگزاری مهر و درخواست پیگیری از سوی این رسانه، تماسی از سوی خبرنگار مهر با رئیس بیمارستان امین اصفهان انجام گرفت.

طلایی در این ارتباط به خبرنگار این رسانه گفت: اتاق عمل بیمارستان فعال است و حجم عمل جراحی در این بیمارستان به هیچ عنوان کم نشده است و حتی روز چهارشنبه بالاترین تعداد جراحی ها را داشتیم.

وی بیان داشت: هیچ گونه تعطیلی در خصوص عمل های جراحی در این بیمارستان نداشتیم.

رئیس بیمارستان امین اصفهان البته این سخنان را در حالی اعلام کرد که گفت: بنده هم اکنون در سفر هستم و این جریان را پیگیری خواهم کرد.

در همین راستا از سوی خبرنگار مهر با محمدرضا شفیعی ، مدیر بیمارستان امین اصفهان، نیز تماس گرفته شد که وی با گرفتن اسم و مشخصات بیمار قول پیگیری این جریان در بیمارستان امین را داد.

 

اخبار اجتماعی - خبر آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------