واکنش آموزش وپرورش به شهریه‌های 20 میلیونی



اخبار,اخبار اجتماعی , سازمان مدارس غیردولتی

وی افزود: متاسفانه در تهران دریافت شهریه 20 میلیون تومانی از سوی مدارس به ما گزارش شده که البته نسبت به سال 93 روند بهتر شده اما باز هم شاهد تخلف تعدادی از مدارس غیردولتی هستیم.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده با اشاره به اینکه متاسفانه در تهران تخلفاتی چون دریافت شهریه 20 میلیون تومانی از سوی مدارس به ما گزارش شده، از اولیا خواست تا در هنگام ثبت نام به وب سایت سازمان مدارس غیردولتی مراجعه و شهریه مدارس را در آنجا مشاهده کنند.

مرضیه گرد در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به اینکه مردم از شهریه‌های بالای مدارس غیردولتی ناراضی‌اند و بعضا شنیده می‌شود در برخی مناطق تهران، مدارس غیردولتی، شهریه‌های بالا تا 20 میلیون تومان هم طلب می‌کنند اظهار کرد: گروه‌های بازرسی ما برای نظارت بر عملکرد مدارس غیردولتی در فصل ثبت‌نام فعال شده‌اند.

وی افزود: متاسفانه در تهران دریافت شهریه 20 میلیون تومانی از سوی مدارس به ما گزارش شده که البته نسبت به سال 93 روند بهتر شده اما باز هم شاهد تخلف تعدادی از مدارس غیردولتی هستیم.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده با بیان اینکه باید این موضوع در شورای نظارت استان‌ها به شکل جدی بررسی و با آن برخورد شود گفت: مدارس غیردولتی به هیچ وجه نمی‌توانند 20 میلیون تومان شهریه دریافت کنند. اگر چنین موضوعی ثابت شود حتی با ادعای ترتیب دادن فوق برنامه‌ها، برخورد جدی با آن مدرسه خواهیم داشت.

وی افزود: باید توجه داشت که فوق برنامه‌ها و سایر موارد چون هزینه نهار و رفت و آمد باید به تایید انجمن اولیا و مربیان رسیده باشد.

گرد از اولیا خواست تا در هنگام ثبت نام به وب سایت سازمان مدارس غیردولتی مراجعه و شهریه مدارس را در آنجا مشاهده کنند.

اخبار اجتماعی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------