اجرای مرحله دوم طرح جریمه مشمولان غائب



اخبار,اخبار اجتماعی ,مشمولان غائب

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان خبر از اجرایی شدن مرحله دوم طرح جریمه مشمولان غائب داد

سرهنگ عباسعلی ترحمیان، گفت:جریمه مشمولان غائب فقط شامل مشمولانی که از هشت سال به بالا غیبت داشته باشند می شود و اولویت نیز با کسانی است که در سال گذشته ثبت نام کرده اند.

 

سرهنگ ترحمیان افزود:افرادی که سال گذشته اقدام به ثبت نام در این طرح کردند حداکثر تا خرداد ماه به صورت پیامک به آنها اطلاع داده می شود که برای انجام ادامه مراحل خود به دفاتر پلیس +10 مراجعه نمایند. وی خاطر نشان کرد:آن دسته از کسانی که تاکنون نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نکردند، اما شرایط شرکت در این طرح را دارند می توانند در خردادماه به دفاتر پلیس +10 مراجعه و فرم های مربوطه را تکمیل کنند.

 

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان سمنان در خصوص مبالغ تعیین شده برای خرید خدمت عنوان داشت:براساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح افراد زیر دیپلم 10 میلیون،دیپلم 15 میلیون،فوق دیپلم 20 میلیون،کارشناسی 25 میلیون،کارشناسی ارشد 30 میلیون،دکترای غیر پزشکی 35 میلیون،دکترای پزشکی 40 میلیون و دکترای تخصصی و فوق تخصصی 50 میلیون تومان می بایست پرداخت کنند.

 

وی عنوان کرد: بر اساس ابلاغیه مذکور برای افرادی که متاهل باشند 5 در صد و برای کسانی که دارای فرزند باشند به ازای هر فرزند، 5 در صد تخفیف در نظر گرفته شده است

 

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------