معصومه ابتکار بار دیگر به مجلس فراخوانده شد



اخبار,اخبار اجتماعی ,سازمان محیط زیست

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه هفته آینده این فراکسیون با معصومه ابتکار جلسه خواهد داشت، گفت: تنها برنامه‌ای که فراکسیون محیط زیست در هفته محیط زیست دارد جلسه‌ای است که امروز برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، موید حسینی صدر با اشاره به برنامه‌های این فراکسیون در هفته محیط زیست گفت: تنها برنامه‌ای که فراکسیون محیط زیست در این هفته دارد جلسه‌ای است که پیرامون مسائل مختلف زیست محیطی برگزار می‌کند.

وی افزود: این فراکسیون در هفته آینده با خانم ابتکار جلسه دارد و وی در روز سه‌شنبه هفته بعد به مجلس می‌آید تا پاسخگوی برخی از سوالات اعضای فراکسیون محیط زیست باشد.

گفتنی است امروز روز دوم هفته محیط زیست است و روز گذشته محمدجواد نظری‌مهر یکی دیگر از اعضای فراکسیون محیط زیست در گفت‌وگو با فارس گفته بود که این فراکسیون طرح‌های مختلف و متعددی را به سازمان حفاظت محیط زیست می‌دهد ولی متاسفانه گوش شنوایی وجود ندارد و خیلی از کارها وقتی درون سازمان حفاظت محیط زیست می‌رود گیر می‌افتد و انجام نمی‌شود.

همچنین قرار بود معصومه ابتکار در چند هفته گذشته به فراکسیون محیط زیست برود و گزارش فعالیت سازمانش را ارائه دهد که در روز سوم خرداد مهرداد بائوج لاهوتیان یکی دیگر از اعضای فراکسیون محیط زیست مجلس به فارس گفته بود که هنوز خانم ابتکار در مجلس حاضر نشده و گزارشش را ارائه نداده است.

باید منتظر بود و دید تا هفته آینده معصومه ابتکار به مجلس می‌رود یا برای چندمین بار دعوت مجلسی‌ها را زیر پا می‌گذارد؟

اخبار اجتماعی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------