افزایش روز به روز کودکان خیابانی



اخبار,اخبار اجتماعی , کودکان خیابانی

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران ضمن اشاره به افزایش روز به روز کودکان خیابانی در شهر، گفت: مشخص نیست چه کسی باید در این زمینه پاسخگو باشد.

به گزارش فارس، اسماعیل دوستی در جریان یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای شهر تهران ضمن اشاره به نطق پیش از دستور پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در جلسه امروز، اظهار داشت: تشکری را در رابطه با سخنان مطرح شده از سوی سروری دارم.

وی در ادامه ضمن تشکر از مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهرداری تهران، بیان داشت: حرکت خوبی در این مجموعه آغاز شده که این حرکت شبیه اقدام مرکز پژوهش‌های مجلس است.

دوستی با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های مختلف در خصوص ساماندهی کودکان خیابانی، بیان داشت: متأسفانه شاهد هستیم که روز به روز تعداد کودکان خیابانی افزایش پیدا می‌کند و در ایام ماه مبارک رمضان و در تمامی تقاطع‌ها شاهد حضور پررنگ کودکان خیابانی هستیم.

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران، تصریح کرد: نمی‌دانم در خصوص کودکان خیابانی به چه کسی تذکر بدهم؛ به قالیباف تذکر دهم، شورای تأمین استان و یا بهزیستی!؟

عضو شورای شهر تهران در ادامه از ریاست شورای شهر تهران درخواست کرد تا در خصوص ساماندهی کودکان خیابانی شخصاً پیگیری کند.

وی گفت: تعداد کودکان خیابانی بیش از گذشته شده و بیشتر آنها دختران هستند که از شهرستان‌های مختلف به تهران مهاجرت نموده‌اند.

دوستی در ادامه با اشاره به مهاجرت به تهران و مشکلات به وجود آمده در این عرصه گفت: حاشیه‌نشینی، ساخت آلونک‌ها و همچنین گرفتاری‌های امنیتی از مشکلات عدیده مهاجرت به تهران است.

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران تصریح کرد: برای رفع دغدغه مهاجرت به تهران می‌بایستی اقداماتی صورت گیرد و در این زمینه بنده پیشنهاد می‌کنم که کارگروهی در شهرداری یا استانداری تشکیل شود.

اخبار اجتماعی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------