دریاچه برای آذربایجان آب نشد،برای دیگران نان شد!



اخبار,اخبار اجتماعی , وزیر نیرو

مجلس تاکنون بودجه‌هایی را برای احیای دریاچه ارومیه اختصاص داده که خدا می‌داند کجا خرج شده‌ است.

نماینده ارومیه در سوال از وزیر نیرو گفت: مجلس تاکنون بودجه‌هایی را برای احیای دریاچه ارومیه اختصاص داده که خدا می‌داند کجا خرج شده‌ است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ندای ارومیه، در صحن علنی امروز سه شنبه 6 مرداد ماه نادر قاضی پور نماینده ارومیه در سوال خود خطاب به وزیر نیرو اظهار داشت: به هر طریق ممکن جلوی فعالیت‌های اقتصادی در ارومیه را به بهانه احیای دریاچه ارومیه گرفته‌اید.

وی اظهار داشت: آیا تا به حال یک استخر از ثروتمندان را تعطیل کرده‌اید و یا کدامیک از تالاب‌ها را احیا کرده‌اید.

قاضی پور ادامه داد: آیا کاهش آب دریاچه ارومیه در زمان وزارت شما نباید موجب نگرانی بنده و دیگر نمایندگان آذربایجان شود، شما احساس مردم را به بازی گرفته‌اید به قول قدیمی‌ها دریاچه ارومیه برای مردم آذربایجان آب نشد اما برای دیگران نان شد.


نماینده ارومیه تأکید کرد: اکنون برخی به دنبال استفاده تبلیغاتی و فریب افکار عمومی از موضوع دریاچه ارومیه و بودجه آن هستند اما مردم به این ظواهر نگاه نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: در گذشته فکر می‌شد مشکل دریاچه ارومیه یک مسئله محلی است اما با وجود ریزگردهای نمک این موضوع جدی‌تر شد و هنوز خوشبختانه به پایتخت نرسیده وگرنه تا حالا این مشکل حل می‌شد.


قاضی پور در ادامه افزود: در دنیا گفته می‌شود با سوء مدیریت این دریاچه خشک شده، آیا در آینده شما را ناکارآمد معرفی نخواهند کرد.

نماینده ارومیه اظهار داشت: دریاچه ارومیه یکی از مهمترین مراکز گردشگری جهان است و ثبت جهانی شده است اما وزیر نیرو بگوید کدام آب بند در کشور بدون مجوز احداث شده که اکنون شما مردم را مقصر می‌دانید.

وی تصریح کرد: 20 سال است که در وزارتخانه مشغول فعالیت هستید پس چرا خود را مقصر نمی‌دانید.

قاضی پور تصریح کرد: رئیس جمهور در زمان انتخابات وعده حل این مشکل را داده بود که هنوز عملیاتی نشده و اکنون از 30 درصد آب موجود در دریاچه ارومیه در زمان شروع دولت یازدهم تنها 2 درصد باقی مانده است.

نماینده ارومیه گفت: قبلا بهانه نبود پول وجود داشت اما مجلس اکنون اعتبار لازم را در اختیار دولت گذاشته اما خدا می‌داند این پول‌ها کجا خرج شده است.

اخبار اجتماعی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------