باز حادثه و باز هم ضدونقیض‌گویی مسئولان البرز



اخبار,اخبار اجتماعی , سقوط شهاب سنگ

نکته جالب توجه این بود که باقری صبح فردا نظر خود را تغییر داد و حال معلوم نیست که این ضد و نقیض گویی یک مسئول رسمی در استانداری البرز به چه دلیل بوده است؟

شامگاه جمعه خبرهایی در چند استان کشور از جمله استان البرز به صورت گسترده در شبکه های اجتماعی و سایت های خبری منتشر شد.

 این خبر حکایت از مشاهده یک شی نورانی و برخورد آن با زمین در استان هایی چون قزوین، همدان و البرز داشت.

در ساعت 2 و 41 دقیقه بامداد روز نهم مرداد، خبرگزاری رسمی دولت در استان البرز به نقل از مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرز خبری را منتشر کرد و نوشت: مدیر کل مدیریت بحران استانداری البرزبا تایید سقوط شهاب سنگ در این استان، گفت: شهاب سنگی نیمه شب پنجشنبه در منطقه ای بیابانی بین شهرستان های اشتهارد و نظرآباد در استان البرز برخورد کرده است.

در ادامه این خبر آمده بود: ابوالقاسم باقری ساعات ابتدایی بامداد جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این شهاب سنگین در منطقه ای بیابانی سقوط کرده، احتمال اینکه خساراتی داشته باشد، بسیار کم است و تا کنون نیز گزارشی از خسارات احتمالی ارایه نشده است.

نکته جالب توجه این بود که باقری صبح فردا نظر خود را تغییر داد و به برخی از رسانه ها از جمله خبرگزاری تسنیم، مهر و ایسنا گفت که خبر سقوط شهاب سنگ در استان البرز را تایید نمی کنم.
وی حتی گفت و گویی را با پرتال رسمی استانداری البرز انجام داد که در ان آمده بود: مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: خبر سقوط شهاب سنگ در این استان تنها بر پایه اظهارات مردمی بوده است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، ابوالقاسم باقری در گفتگوی تلفنی، ضمن تکذیب خبر سقوط شهاب سنگ در این استان گفت: خبر منتشر شده در رسانه ها مبنی بر سقوط شی نورانی در منطقه اشتهارد و نظرآباد، تنها متکی به اظهارات و شواهد مردمی بوده است و تا کنون در این استان هیچ شهاب سنگی رویت نشده است.

وی افزود: اگر شهاب سنگ سقوط کرده بود باید شاهد خسارات های ناشی از آن بودیم که تا کنون نیز گزارشی اعلام نشده است.
باقری گفت: خبر سقوط شهاب سنگ در استان البرز را تکذیب می کنم.

حال معلوم نیست که این ضد و نقیض گویی یک مسئول رسمی در استانداری البرز به چه دلیل بوده است؟

 

اخبار اجتماعی - تابناک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------