هواشناسی: موج جدید بارش‌ها در راه است+جزئیات



اخبار ,اخبار اجتماعی ,سازمان هواشناسی

 

اخبار اجتماعی - هواشناسی: موج جدید بارش‌ها در راه است/ آغاز بارش‌ها از روز شنبه در تهران

همچنین روز پنج شنبه در غالب مناطق کشور جو آرام حاکم شده و روز جمعه موج جدید بارش ها از سمت جنوب غرب و غرب وارد کشور می شود.

گودرزی گفت: فردا موج ضعیف بارشی از نوار شمالی کشور عبور می کند که سبب بارش های پراکنده در برخی مناطق غرب، سواحل دریای خزر و سپس شمال شرق کشور می شود و همچنین روز پنج شنبه در غالب مناطق کشور جو آرام حاکم شده و روز جمعه موج جدید بارش ها از سمت جنوب غرب و غرب وارد کشور می شود.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز "سه شنبه 17 دی ماه 92" امروز در جنوب شرق، شرق، بطور پراکنده تر در جنوب، دامنه های جنوبی و مرکزی زاگرس و بخش هایی از مرکز و شمال شرق بارش پراکنده برف و باران رخ می دهد.

گودرزی اظهار داشت: امروز از میزان بارش ها در غرب کشور کاسته می شود و این سامانه بارش اوایل فردا از مرزهای شرقی کشور خارج می شود همچنین امروز در جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان رضوی بارش ها از شدت بیشتری برخوردار است از این رو آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و اختلال در تردد جاده ای کوهستانی به سبب بارش برف برای این مناطق دور از انتظار نیست و خلیج فارس و دریای عمان نیز امروز مواج هستند.

وی ادامه داد: فردا "چهارشنبه 18 دی ماه 92" موج ضعیف بارشی از نوار شمالی کشور عبور می کند که سبب بارش های پراکنده در برخی مناطق غرب، سواحل دریای خزر و سپس شمال شرق کشور می شود و همچنین روز پنج شنبه در غالب مناطق کشور جو آرام حاکم شده و روز جمعه موج جدید بارش ها از سمت جنوب غرب و غرب وارد کشور می شود.

کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده گفت:  وضعیت آب و هوای تهران امروز، نیمه ابری، در ارتفاعات بارش پراکنده، مه آلود و بتدریج کاهش ابر برای فردا کمي ابري، در پاره ای نقاط غبارصبحگاهي، در ارتفاعات افزایش ابر و روز پنجشنبه، کمي ابري تا نيمه ابري، در پاره ای نقاط غبارصبحگاهي پیش بینی می شود و همچنین از روز شنبه بارش های پراکنده در تهران آغاز می شود.

وی افزود: بیشترین میزان بارش ها طی 3 روز گذشته در برازجان به میزان 144 میلیمتر، بوشهر به میزان 101 میلیمتر و بندر دیر به میزان 99 میلیمتر گزارش شده است. 

اخبار اجتماعی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------