توضیحات رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر درباره ورود موادمخدر جدید به کشور



اخبار ,اخبار اجتماعی , موادمخدر

 

اخبار اجتماعی - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد
رد شایعات ورود موادمخدر جدید به کشور

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا هر گونه ورود مواد مخدر جدید را رد کرد.

سردارعلی مویدی در حاشیه مراسم همایش سراسری روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گردش مالی شبکه بزرگ ورود و توزیع کوکائین در کشور که توسط این پلیس منهدم شده، 10 میلیارد تومان تخمین زده شده است، افزود: همچنین چهار میلیارد تومان از این افراد به صورت نقدی کشف و ضبط شده است که در حال حاضر پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متاسفانه اعضای این باند «کوکائین» را برای مصرف داخلی وارد کشور می‌کردند، ادامه داد: افراد مصرف‌کننده که بعضا افراد متمول بودند، شناسایی شده اما خوشبختانه این قاچاقچیان فرصت توزیع را پیدا نکرده بودند که توسط پلیس دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه در این راستا افرادی نیز تحت تعقیب هستند، گفت: نزدیک به 10 نفر دستگیر شده‌اند.

به گفته مویدی، ارزش ملک سردسته این باند، شش میلیارد تومان تخمین زده شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا همچنین در مورد کشف یک تن محموله حشیش و تریاک با همکاری پلیس پاکستان، گفت: روز گذشته این محموله یک تنی متشکل از حشیش و تریاک با همکاری دولت پاکستان متلاشی شد و در این راستا شش نفر دستگیر شدند.

وی همچنین در مورد برخی اخبار منتشره مبنی بر ورود مواد مخدر جدید معروف به «گل» و «ماشروم» گفت: متاسفم که هر مرجعی اجازه دارد که در این راستا اظهارنظر کند، چرا که بدون بررسی، این اظهارات بیان می‌شود اما لازم است بدانید که آزمایشگاه ناجا به عنوان تنها مرجع اظهارنظر چنین مواردی، این موضوع را تائید نمی‌کند، چرا که پلیس به عنوان خط مقدم ارتباط با مردم، هر گونه گزارش را بررسی می‌کند اما ورود مواد مخدر جدید را تائید نمی‌کند.

اخبار اجتماعی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------